Gå til innhold

Har aldri hatt orgasme sammen med en partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres det feil ut å bli missunelig på de som får det? 

Tung pult da? 

Har fått det med onani av klitoris, men tar tid. 

Et det noen tips? 

Anonymkode: 18e92...b9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være du er nervøs og ikke klarer å slappe av med en partner?

Skrevet

Tips kan være å slappe av, ikke stresse så mye med å få orgasme. 

Selvfølgelig også å ha en partner du stoler på, er komfortabel og kan slappe av sammen med.

Anonymkode: 84d56...a5b

Skrevet

Jeg har fått det noen ganger, men jeg synes som regel det er bedre uten. Hadde orgasmen kommet uten noe som helst jobb hadde det vært en fin prikk over ien, men ellers savner jeg det faktisk ikke. Savner du det eller føler du bare at du burde? Hvis du savner det ville jeg jobbet litt med det med en du stoler på, det går som regel bare man bruker litt tid.

Anonymkode: d8254...0dc

Skrevet

Da har du hatt feil partnere, finn en som tenker på deg i senga minimum like mye som han tenker på seg selv 😊

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått det noen ganger, men jeg synes som regel det er bedre uten. Hadde orgasmen kommet uten noe som helst jobb hadde det vært en fin prikk over ien, men ellers savner jeg det faktisk ikke. Savner du det eller føler du bare at du burde? Hvis du savner det ville jeg jobbet litt med det med en du stoler på, det går som regel bare man bruker litt tid.

Anonymkode: d8254...0dc

Skulle ønske å fått det for å vite. Vet ikke hva jeg gjør siden jeg ikke vet hvordan det er, men glad i sex selvom. 

Anonymkode: 18e92...b9e

Skrevet

Det kommer også ann på partneren. Med partner 1 var det aldri et tema. Jeg fikk fint orgasme på egenhånd. Dessverre ikke et tema med partner 2. Med partner 3 satte jeg foten ned. Dette gidder jeg ikke dersom jeg ikke får orgasme. Han lærte kjapt. Han visste egentlig hva som skulle til. Jeg måtte først si klart i fra før det ble en endring.

Anonymkode: 59cb6...dad

Skrevet

Jeg begynte å onanere veldig tidlig, og fikk kanskje min første orgasme når jeg var ca 8-9. Alltid vært veldig kåt og onanert mye, men jeg klarte aldri å komme under sex- ikke i nærheten en gang. Jeg trodde i flere år at jeg faktisk ikke kunne komme med en mann.

SÅ PLUTSELIG fikk jeg orgasme med en mann jeg var veldig tiltrukket av, vi kom samtidig til og med. Jeg ble helt overrasket og sjokkert. 

Det er dessverre ikke så ofte at orgasmen bare "kommer av seg selv" slik den gjorde da, jeg må som oftest jobbe litt.

Tror nøkkelen er at du må være helt avslappet, komfortabel med parter og ordentlig opphisset.

Anonymkode: f6465...d79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...