Gå til innhold

Hvilken vibrator/dildo anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å kjøpe noe sex-leketøy men aldri brukt slik før og lurer på om dere har noen å anbefale? Og hvorfor akkurat den? Skal brukes alene.

Anonymkode: 11c17...df1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Ariana807 skrev:

Denne er min favoritt!!

https://www.nytelse.no/dildo/fifty-shades-of-grey-drive-me-crazy-glass-dildo/kvinner/

Jeg elsker den 🙌🏻 Den er for meg en fantastisk størrelse, den er god å gripe rundt med musklene, som er det jeg bruker den til. 

Jeg er singel, og bruker den kun alene. For meg helt perfekt.

Vet ikke helt med glass, den må vel varmes på et vis?

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt med glass, den må vel varmes på et vis?

Nei, man kan, men må ikke. Tar ikke lang tid å bli oppvarma av egen varme :) 

De reklamerer ofte for at man kan bruke glass til å leke med temperatur. Gjøre den varm før eller kald før man fører den inn. 

Jeg var nysjerrig på den og angrer ikke. Akkurat denne får veldig god tilbakemelding på flere sider som selger den. 

Men vi er alle ulike. Jeg personlig fikk ikke denne til å bli noe god, den bare... vet ikke... var ukomfortabel å bruke, selv om jeg var veldig gira på håndtaket, noe skikkelig man kan holde i. Den ble for stor, og hjelper ikke at den bare blir større etter som man fører inn. 

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/vibratorer/fun-g5-patchy-paul-vibrator-rosa/

Mange kvinner som også liker rabbit, men denne ble for stor, og ... får ikke det helt til å få dildoen inn samtidig som klitoris blir truffet på en god måte, føler bare urinrøret blir skvist 😅😂

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/vibratorer/Fifty-Shades-Darker-Rabbitvibrator/

En annen favoritt er denne. Skulle ønske den hadde et bedre håndtak, men størrelsen er noe jeg liker på denne.

https://www.sinful.no/lelo-gigi-oppladbar-g-punkt-vibrator?gclid=Cj0KCQjwoKzsBRC5ARIsAITcwXHzWozeEJ5sRi0jLPMQP672gmUE0O-iz5e7Iq38Kc7T9CEOrsSp7HYaAkdyEALw_wcB

Det finnes jo et hav av ulike leketøy å prøve. Du må besten prøve litt å se hva du liker. Kondomeriet var vel enda orgasmegarantien, har de ikke 🤔 så da går det ann å prøve litt og finne not nytt :) 

Skrevet

Hvis du aldri har brukt noe før, så kommer det jo an på mange forskjellige faktorer hva du ønsker deg.
Vil anbefale å kikke litt på sexleketøy.no de har ganske mange nyttige guider over hva du burde tenke gjennom på forhånd under "kjøpehjelp", fks. denne om vibratorer.

En personlig favoritt for meg, er fortsatt curve appeal, det finnes definitivt bedre vibratorer der ute, men den er rimelig og fungerer bra både utenpå og mot g-punktet, så den blir tatt frem med ujevne mellomrom.
I forhold til prisen, er den et kupp, jeg har enda til gode å finne noe som er like bra så billig.

Går du opp i pris blir utvalget mye større, men ikke nødvendigvis så mye bedre.
En favoritt har i flere år vært tang fra we-vibe, men når min gamle tok kvelden etter noen år (den har vært mye brukt) ville jeg prøve en annen som fikk mye god omtale, exposed nocturnal og den var like bra, men den er et par 100 lapper billigere enn tango.
Jeg vet ikke om den lever like lenge da, men det er min nye favoritt.
Veldig kraftig og lite lyd.

Jeg liker å kombinere en klitoris vibrator med en dildo jeg da, uten vibrasjon.
Rabbit vibber er ikke helt greia mi, jeg har enda ikke funnet en som treffer alle steder jeg vil den skal samtidig, så som noen sikkert vet, jeg er en stor forkjemper for vixskin dildoer.
Grisedyre, men verdt hver krone.
De er kanskje ikke noe for nybegynnere, de er mer om du vet hva du liker, så er det en investering i nytelse og glede du ikke vil angre på.

Jeg har ellers lest mye positivt om den real nude serien med dildoer, de koster mye mindre, men er laget etter samme prinsippet og i ren silikon.
De kan være verdt å sjekke ut.
Det er ihvertfall ikke noe poeng i å begynne med den billigste dildoen du finner, den gir ikke den rette følelsen.

Glass er som nevnt spennende, men ville nok ikke begynt der, det er mer for de som vet hva de liker, mener nå jeg.
Vet du fks. at g-punktet er "greia di" så er de perfekte, eller er som meg, jeg liker de fordi jeg liker den "frysninger på hele kroppen" følelsen jeg får av å la den gli inn helt kald.

Jeg vet ikke om du ble så mye klokere, men det er mye rart der ute, mye skrot og mye bra (mener jeg) men vi er jo alle forskjellige, så det er ikke sikkert du liker det samme som meg.

Og før jeg glemmer det, womanizer/satisfyer (jeg foretrekker sistnevnte) er gull, men jeg tror at det er en fordel å ha litt erfaring med sexleketøy før man hiver seg over de.
Tror jeg.

Og ja, en ting til: Glidemiddel er viktig, jeg bruker de organiske fra intimate organics, de er kjempegode (silikon eller vann, begge har mine anbefalinger)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...