Gå til innhold

Programlederen i symesterskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fler enn meg som syns hun er litt mye? Syns hun lager litt mye ut av å prøve å være morsom hele tiden. 

Anonymkode: ad859...d56

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! For meg ødelegger hun hele programmet. Synes hun er alt annet enn morsom, bare fjasete og slitsom

• Liker 3
Skrevet

Er hun ikke egentlig komiker? 

Anonymkode: 0e410...184

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er hun ikke egentlig komiker? 

Anonymkode: 0e410...184

Jo, hun hadde blant annet et humorprogram med diverse sketsjer på TV2 for flere år siden. 

Jeg synes hun er morsom i Symesterskapet. Deltagere som har vært med har sagt at Hope lettet på stemningen og gjorde det mye triveligere for deltagerne i ellers stressende situasjoner. 

Anonymkode: b85e5...a08

• Liker 5
Skrevet

Jeg syns at hun gjør en strålende jobb. :)

• Liker 5
Skrevet

Liker henne, jeg. Syns ikke hun gjør for mye ut av seg. 

Skrevet

Liker henne, og hun oppfører seg som den personen jeg forventer, fordi jeg nettopp forbinder henne med sketsjer og komi-show. 

Anonymkode: 38e2c...062

• Liker 3
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker henne, og hun oppfører seg som den personen jeg forventer, fordi jeg nettopp forbinder henne med sketsjer og komi-show. 

Ante ikke at hun var komiker, da skjønner jeg greia hennes litt bedre. Hun faller ikke helt i min smak likevel.

Skrevet

Syns hun er pinlig dårlig. Finner ikke humoren hennes morsom i det hele tatt. Et flott program som ødelegges litt av at hun tjaser og maser hele tiden. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Linazer skrev:

Syns hun er pinlig dårlig. Finner ikke humoren hennes morsom i det hele tatt. Et flott program som ødelegges litt av at hun tjaser og maser hele tiden. 

Merker jeg ofte blir pinlig berørt av vitsene hennes. Det er synd, jeg liker jo resten av programmet godt.

Skrevet

Programlederen for den britiske versjonen av Symesterskapet er helt lik. Synes det fungerer og gir bra balanse. 

• Liker 3
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er forøverig helt fantastisk å imitere/parodiere Herborg Kråkevik. Det er vel heller dialekten hennes og stemmen som er litt irriterende for enkelte Oslofolk/Sentraløstlendinger.

Anonymkode: fda06...0a7

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun er forøverig helt fantastisk å imitere/parodiere Herborg Kråkevik. Det er vel heller dialekten hennes og stemmen som er litt irriterende for enkelte Oslofolk/Sentraløstlendinger.

Syns dialekten hennes er fin, jeg. Men enig i at vitsene kan være smått irriterende

Anonymkode: 9f07e...bcd

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg ganske brei dialekt selv og har ikke noe problem med hennes dialekt eller stemme akkurat. Er ikke det som gjør at jeg ikke liker henne som programleder.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merker jeg ofte blir pinlig berørt av vitsene hennes. Det er synd, jeg liker jo resten av programmet godt.

Men tydelig at deltakerne liker henne da 😊

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men tydelig at deltakerne liker henne da 😊

Hun er sikkert hyggelig når man møter henne og blir kjent med henne ja!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...