AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #1 Skrevet 25. september 2019 I følge statistikken så har ca. 6 prosent av befolkningen en eller annen angstlidelse ila livet. For meg virker som antall personer med angst på KG er enormt. Virker som « alle « trådene, spesielt hvor man spør etter løsninger på diverse og får forslag- nei, kan ikke pga angsten min? Hva er deres inntrykk? Anonymkode: 00102...0ff 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #2 Skrevet 27. september 2019 Man skulle ikke trodd at folk som har vokst opp med "South Park" og "The Simpsons" er SÅ forbanna lett-krenket, men så kommer man hit til Kvinneguiden... Anonymkode: 9f7e7...c55 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #3 Skrevet 27. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man skulle ikke trodd at folk som har vokst opp med "South Park" og "The Simpsons" er SÅ forbanna lett-krenket, men så kommer man hit til Kvinneguiden... Anonymkode: 9f7e7...c55 Lettkrenka og angst er ikke det samme. Men samtidig med at vi blir mer lettkrenka, så skal krenkakortet dras absolutt hele tiden. Så gratulerer med å få sneket det inn her også. Jeg tror det er mer angst i samfunnet enn før. Anonymkode: 1c82f...36e
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #4 Skrevet 27. september 2019 Har ikke det inntrykket, så det er nok bare deg, trådstarter. Anonymkode: 77781...e31
Gjest Paramount Skrevet 27. september 2019 #5 Skrevet 27. september 2019 Har lagt merke til noe av den samme tendensen jeg også. Det er noe nevrotisk over kvinner som stormer inn i tråder hvor de skal stoppe eller kritisere andre, ikke for at de selv er interessert i temaet som diskuteres, mest for å motarbeide at det i det hele tatt diskuteres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå