Gå til innhold

Høy forekomst av angst på Kvinneguiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge statistikken så har ca. 6 prosent av befolkningen en eller annen angstlidelse ila livet.

For meg virker som antall personer med angst på KG er enormt. Virker som « alle « trådene, spesielt hvor man spør etter løsninger på diverse og får forslag- nei, kan ikke pga angsten min? 

Hva er deres inntrykk?

Anonymkode: 00102...0ff

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skulle ikke trodd at folk som har vokst opp med "South Park" og "The Simpsons" er SÅ forbanna lett-krenket, men så kommer man hit til Kvinneguiden...    

Anonymkode: 9f7e7...c55

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man skulle ikke trodd at folk som har vokst opp med "South Park" og "The Simpsons" er SÅ forbanna lett-krenket, men så kommer man hit til Kvinneguiden...    

Anonymkode: 9f7e7...c55

Lettkrenka og angst er ikke det samme. 

Men samtidig med at vi blir mer lettkrenka, så skal krenkakortet dras absolutt hele tiden. Så gratulerer med å få sneket det inn her også. 

Jeg tror det er mer angst i samfunnet enn før. 

Anonymkode: 1c82f...36e

Skrevet

Har ikke det inntrykket, så det er nok bare deg, trådstarter.

Anonymkode: 77781...e31

Gjest Paramount
Skrevet

Har lagt merke til noe av den samme tendensen jeg også. Det er noe nevrotisk over kvinner som stormer inn i tråder hvor de skal stoppe eller kritisere andre, ikke for at de selv er interessert i temaet som diskuteres, mest for å motarbeide at det i det hele tatt diskuteres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...