Gå til innhold

Han har bare tatt meg bakfra i det siste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og typen har vært sammen i 3 år. Vi er begge 21 år. I det siste har vi hatt litt mindre sex enn vanlig pga jobb og studier, men når vi først har sex er det akkurat som at han bare vil bli ferdig med det. Vi kysser litt, han snur meg rundt slik at jeg ligger på siden og han ligger bak meg, og kommer ganske fort. Har ikke tenkt over det før det har skjedd en god del ganger nå, at jeg har en dårlig følelse. Tenker på om han kanskje gjør det så upersonlig fordi han tenker over noen andre, eller fantaserer om noe samtidig?

Ingenting annet i forholdet vårt tyder på at det er noe galt egentlig. Vi sier at vi elsker hverandre flere ganger daglig, koser og kysser, men akkurat det med sexen har begynt å bekymre meg litt. Jeg tok det så vidt opp med han og spurte om han "elsket meg fortsatt på den måten(jaa vet, pitty), og han ble bare sint. Sa det var tåpelig å si, og at jeg fikk han til å føle seg som en dårlig kjæreste. At han bare hadde tatt meg bakfra på den måten i det siste fordi vi er slitne, det er sent og at det ikke krever så mye energi fra begge parter. Det er gir jo mening, men jeg klarer ikke slå fra meg tanken alikvell.

Hva hadde dere tenkt om det gjaldt dere? Vi har andre stillinger litt innimellom også altså. I går red jeg han for eksempel før han avsluttet i doggy, men vi har typ ALDRI misjonær lenger f.eks.. Enten at jeg rir, eller at han tar meg bakfra. Er han bare lat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var eksen min og, etter brudd sa han at det var lettere å fantasere om andre når han gjorde sånn. Det at han blir sint når du tar opp egen usikkerhet er også et dårlig tegn. 

Anonymkode: 31e42...f25

Skrevet

altså, snakk sammen! Sett ord på hvordan du føler det er, ikke si når du gjør slik så men si heller jeg føler meg litt brukt når det er slik det er nå... Da gir du han info uten å be om bortforklaringer eller unnskyldninger, du gir heller ikke dårlig samvittighet men setter ord på hva du føler. og nei, det er ikke noe likhetstegn mellom det å ha sjeldnere sex i en hektisk fase, doggy i ulik variant og utroskap bare så det er sagt.. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn var eksen min og, etter brudd sa han at det var lettere å fantasere om andre når han gjorde sånn. Det at han blir sint når du tar opp egen usikkerhet er også et dårlig tegn. 

Derfor jeg har tenkt over det, siden jeg har hørt disse historiene. Men ingenting annet tilsier på en måte han han ikke elsker meg, enn akkurat det. Kysset dere og koste fremdeles, og sa at dere elsket hverandre osv? Eller var det bare sexen som tilsa det

Skrevet
5 minutter siden, Carrot skrev:

altså, snakk sammen! Sett ord på hvordan du føler det er, ikke si når du gjør slik så men si heller jeg føler meg litt brukt når det er slik det er nå... Da gir du han info uten å be om bortforklaringer eller unnskyldninger, du gir heller ikke dårlig samvittighet men setter ord på hva du føler. og nei, det er ikke noe likhetstegn mellom det å ha sjeldnere sex i en hektisk fase, doggy i ulik variant og utroskap bare så det er sagt.. 

Skal prøve hvis det fortsetter. Tok det såvidt opp i stad og da ble det jævlig dårlig stemning hvertfall. For han blir alltid så sint hvis jeg antyder at han ikke elsker meg osv, og det tror jeg faktisk er genuint fordi han ble det helt i starten av forholdet også. Men jeg kan prøve å ta det opp på en annen måte, men han er så jævlig sta også, så hadde det faktisk vært faktum at han ikke elsket meg lenger hadde han aldri innrømmet det. Han er for "stolt" til det

Skrevet
Akkurat nå, Orakelet96 skrev:

Skal prøve hvis det fortsetter. Tok det såvidt opp i stad og da ble det jævlig dårlig stemning hvertfall. For han blir alltid så sint hvis jeg antyder at han ikke elsker meg osv, og det tror jeg faktisk er genuint fordi han ble det helt i starten av forholdet også. Men jeg kan prøve å ta det opp på en annen måte, men han er så jævlig sta også, så hadde det faktisk vært faktum at han ikke elsket meg lenger hadde han aldri innrømmet det. Han er for "stolt" til det

Da får du si noe ala jeg ønsker ikke leve femti år til med denne følelsen så her må vi ha en dialog på hva som er greien og bli enig om hvordan vi vil ha det for at begge skal ha det fint. Nå er det vanskelig for en some r godt opp i 40årene å råde en i 20 årene sånn egentlig, men om jeg skal fågi ett konkret råd er det alltid å sette ord på ting ut fra deg og ditt og ikke si noe om han og hans for som du sier - det er alltid vanskelig når noen "forteller deg" hvordan du har deet, hva du gjør, hva du mener osv mest fordi det egentlig ikke er noen andre enn deg som sitter med den fasiten liksom. Ikke antyd at han føler slik eller sånn, si noe om hva du føler når "konkret situasjon" - da kan man på en måte ikke unngå å snakke sak om du skjønner. Sikkert litt klønete formulert men.. 

Skrevet
Akkurat nå, Carrot skrev:

Da får du si noe ala jeg ønsker ikke leve femti år til med denne følelsen så her må vi ha en dialog på hva som er greien og bli enig om hvordan vi vil ha det for at begge skal ha det fint. Nå er det vanskelig for en some r godt opp i 40årene å råde en i 20 årene sånn egentlig, men om jeg skal fågi ett konkret råd er det alltid å sette ord på ting ut fra deg og ditt og ikke si noe om han og hans for som du sier - det er alltid vanskelig når noen "forteller deg" hvordan du har deet, hva du gjør, hva du mener osv mest fordi det egentlig ikke er noen andre enn deg som sitter med den fasiten liksom. Ikke antyd at han føler slik eller sånn, si noe om hva du føler når "konkret situasjon" - da kan man på en måte ikke unngå å snakke sak om du skjønner. Sikkert litt klønete formulert men.. 

Ja, sant :) takk for gode råd! Jeg kan jo kjenne meg igjen selv at jeg går i forsvarsposisjon når noen sier til meg hva jeg føler så.. Men er litt redd for å ta opp den situasjonen også, for jeg vil ikke at han skal bli redd for å ta meg bakfra heller, for jeg liker den stillingen, bare ikke hele tiden. Hvis jeg hadde vært han tror jeg kanskje at jeg hadde blitt redd for å gjøre den stillingen videre da, om han hadde fortalt at det var problematisk.

Skrevet
4 minutter siden, Orakelet96 skrev:

Ja, sant :) takk for gode råd! Jeg kan jo kjenne meg igjen selv at jeg går i forsvarsposisjon når noen sier til meg hva jeg føler så.. Men er litt redd for å ta opp den situasjonen også, for jeg vil ikke at han skal bli redd for å ta meg bakfra heller, for jeg liker den stillingen, bare ikke hele tiden. Hvis jeg hadde vært han tror jeg kanskje at jeg hadde blitt redd for å gjøre den stillingen videre da, om han hadde fortalt at det var problematisk.

men tror du ikke at om du sier det, at du savner blablalbla fordi denne "bakfra hele tiden" får meg til å føle meg litt "brukt" selv om jeg liker den..... så tar du ansvar for dine følelser og gir han rom for å ta imot dem?

• Liker 1
Skrevet

Luksusproblem🤭Heldig du som får sex🙈

• Liker 2
Skrevet

Leste for ikke så lenge siden at ved slutten av forhold, så tar mannen dama bakfra. Spesielt hvis han er utro. 

Sier ikke at det stemmer eller at det gjelder dere. Men det du beskriver minner litt om psykologien bak det å ikke ville face kjæresten.

Jeg også har hørt menn si at det er lettere å fantasere om andre bakfra.

Anonymkode: 81f28...e88

Skrevet

Sikkert homse..

Anonymkode: 0de0c...3b5

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bullshit. Dette tror jeg du diktet opp nå for å skremme TS.

Anonymkode: 2c15a...812

• Liker 2
Skrevet

Tror han bare har blitt lat, jeg. 

Anonymkode: 746a4...71e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...