AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #1 Skrevet 25. september 2019 Jeg er ei dame på 40. Langt lyst hår, normalt slank og får ofte høre jeg er veldig pen...Tror jeg holder meg bra, folk flest tipper jeg er 35... Men...jeg opplever sjelden at menn på egen alder prøver seg på meg (er enslig)... Men derimot mye oppmerksomhet fra dem som er 10-15 år eldre. Dette slår ikke feil, uansett hvilket land jeg er i... Kler meg forøvrig som min alder, klassisk pent. Hva er greia med dette? Hvorfor er det noen av oss som tiltrekker oss de litt eldre? Jeg bare lurer på om det er noe galt med meg.. 😔 Anonymkode: 40567...2b6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #2 Skrevet 25. september 2019 Uff...beklager om dette ble feil forum. Ts Anonymkode: 40567...2b6
Bamseklemmer Skrevet 25. september 2019 #3 Skrevet 25. september 2019 Hvis de ser det jeg leser nå, så er det fordi du er vakker og singel. Du er såpass voksen og enkel å prate med, ikke så mye styr med deg heller🤭
Akhenaton Skrevet 25. september 2019 #4 Skrevet 25. september 2019 Er det mulig at menn over 50 er litt mindre diskrete av seg? 2
Gjest Hundedama Skrevet 25. september 2019 #5 Skrevet 25. september 2019 16 minutter siden, Akhenaton skrev: Er det mulig at menn over 50 er litt mindre diskrete av seg? Ja,😂😂
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #6 Skrevet 25. september 2019 Da jeg var singel og søkende på din alder traff jeg svært sjelden jevnaldrende menn. Fikk inntrykk av at de fleste er i forhold i den alderen. Fikk mye oppmerksomhet fra menn rundt 25-30 og 50-60. I sistnevnte gruppe var det mange skilte, på vei ut eller utro. Anonymkode: e7844...71b 1
startelver Skrevet 25. september 2019 #7 Skrevet 25. september 2019 (endret) Er mye forvirring blant de unges seksualitet i dag, metoo og hele den greia, kanskje det er noe av forklaringen. Menn over 50 har mindre hemninger og kan gi komplimenter til kvinner uten å tenke over at det kan virke støtende for noen. Mens yngre menn 30+ er oppvokst i en annen tid der man må være mere PK og ikke tråkke noen på tærne. Da ender det med at de kanskje forblir single og ikke har den selvtilliten som skal til for å date kvinner på sin egen alder. Endret 25. september 2019 av startelver 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #8 Skrevet 25. september 2019 Kan være at de alle innerst inne vil ha yngre damer, men at de ikke vil være creepy ved å ha noen i 30 årene. At det er mer balanserte og seriøse menn som ser på deg. Jeg ble sammen med kjæresten når han var 54 og jeg 41. Han er glad for å ha ei som er yngre. Men ville ikke ha taklet noen som er enda yngre. Han grøsser bare av å tenke på det. Og som noen her sa. I den alderen ønsker de seg et stille og rolig liv uten damestyr. Dessuten er mange damer i 40 årene nesten ferdig med barn. Anonymkode: a5a75...f88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå