AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #1 Skrevet 25. september 2019 Hei! Nå har vi vært prøvere i 9 md og fremdeles ingen baby. Jeg har vært på gyn med UL og alt ser fint ut med meg. Vil gjerne få sjekket mannens sæd. Hvor kan vi gjøre dette? Ønsker gjerne raskt resultat. Noen steder dere kan anbefale i Oslo? Volvat? Og hvis mang gjøre dette offentlig, er det da gjennom fdastlege? Hvor lang tid tar i såfall dette? Takk for svar Anonymkode: e225d...1ea
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #2 Skrevet 25. september 2019 Be fastlegen sende henvisning til endokrinologisk avdeling på sykehus, spesifisert IVF-avdeling. Ventetid på dette finner du på helsenorge.no. Anslagsvis 1-3 måneder, alt ut ifra hvor du blir henvist. Anonymkode: 5edee...0b9
Molly_ Skrevet 10. oktober 2019 #3 Skrevet 10. oktober 2019 Vet ikke om du har fått svar på dette nå. Min mann dro til legen sin, fikk henvisning og dro på drop- in på Ullevål. Tok hele 2 uker fra legen timen til vi hadde svaret. Så det trenger ikke nødvendigvis ta lang tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå