Gå til innhold

Utdannet helsefagarbeider, hvor kan man jobbe for å slippe jobbe kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sliter litt med at begge jobber turnus og er mye avhengig av hjelp. Jeg er utdannet helsefagarbeider, men jeg må si jeg vet faktisk ikke helt hvor jeg evt kunne ha søkt for å få kun dag jobb?  

Anonymkode: cc596...1b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med et arbeidssenter hvor  psykisk utviklingshemmede kommer på jobb om dagene? Har vært i praksis på et slik sted og det var veldig koselig. Vi lagde snitter, bakte, strikket, sydde, snekret osv. Åpent fra 08 til 15.30 om dagene. 🙂

Anonymkode: 4c57d...e78

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med et arbeidssenter hvor  psykisk utviklingshemmede kommer på jobb om dagene? Har vært i praksis på et slik sted og det var veldig koselig. Vi lagde snitter, bakte, strikket, sydde, snekret osv. Åpent fra 08 til 15.30 om dagene. 🙂

Anonymkode: 4c57d...e78

Har alle kommuner det? Eller dagsenter for eldre? Vet ikke hvor enkelt det er å få jobb som helsefagarbeider på den typen steder. 

Anonymkode: 07540...29e

Skrevet

Som helsefagarbeider er vel ikke alternativene så fryktelig mange tror jeg.. Det må vel bli dagsenter for eldre, noe innen aktiv fritid (fritidstilbud for psykisk utviklingshemmede/psykisk syke) osv. Du må nesten undersøke hva som finnes i din kommune :) 

Et annet alternativ kan jo være medleverturnus? Ganske vanlig innen PU eller med mindreårige flyktninger. Litt i psykiatri også. Det er jo fortsatt turnus, men da går du 3 døgn på og har en uke fri. Så mindre skift generelt! 

Anonymkode: 23d31...815

Skrevet

dagsenter, tilrettelagte arbiedsplasser. 

Anonymkode: 89b49...001

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...