Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og samboer ønsker å få barn. Vi har prøvd aktivt i 4 mnd. Jeg sluttet da med p-piller. Men, det er ingen tegn til eggløsning, eller mer korrekt eggløsningsslim. Har dere noen råd? Har lest litt om grapefruktkjerneekstrakt, men litt usikker hvordan det skal brukes. Fikk mensen idag, og vet det skal brukes fra første dag i syklus til el. Hvor mye skal jeg ta hver dag? Hvor mange ganger? Skal det oppløses i vann? Osvosv.. Håper på raskt svar :)

Mvh to slitne prøvere

Anonymkode: 2828c...4fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To slitne prøvere? Du sluttet på prevensjon for 4 måneder siden,hva ventet du egentlig? 

Så du har ikke fast menstruasjon? 

Anonymkode: c98b6...303

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

To slitne prøvere? Du sluttet på prevensjon for 4 måneder siden,hva ventet du egentlig? 

Så du har ikke fast menstruasjon? 

Beklager, omformulerte meg feil. :)

Etter p-pille slutt ble menstruasjonen veldig uregelmessig, men tok ikke så lang tid før den kom tilbake til normal igjen. Har nå fått regelmessig menstruasjon og syklus på 28 dager ca, sånn den var før prevensjon. Men er usikker på om jeg har mistet eggløsning da jeg ikke har fått el-slim.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter p-pille slutt ble menstruasjonen veldig uregelmessig, men tok ikke så lang tid før den kom tilbake til normal igjen. Har nå fått regelmessig menstruasjon og syklus på 28 dager ca, sånn den var før prevensjon. Men er usikker på om jeg har mistet eggløsning da jeg ikke har fått el-slim.

Har du testet etter eggløsning da? Ikke alle har likt/like mye el slim. 

Anonymkode: adda4...4bb

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du testet etter eggløsning da? Ikke alle har likt/like mye el slim. 

Anonymkode: adda4...4bb

Nei, ikke til nå. Planen var å teste dagene før neste eggløsning. Har kjøpt inn masse el tester!

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge du har regelmessig menstruasjon, så har du eggløsning. Er ikke alle som kjenner det berømte slimet. Slapp av og nyt prøvetiden framover. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge du har regelmessig menstruasjon, så har du eggløsning. Er ikke alle som kjenner det berømte slimet. Slapp av og nyt prøvetiden framover. 

Fint å høre! Tusen takk ❤️

Skrevet

Jeg har aldri sett noe til dette eggløsningsslimet. Men har blitt gravid to ganger. 

Du får heller teste etter eggløsning, mye mer sikkert enn å se etter slim. 

Skrevet
2 timer siden, Sinsiew skrev:

Jeg har aldri sett noe til dette eggløsningsslimet. Men har blitt gravid to ganger. 

Du får heller teste etter eggløsning, mye mer sikkert enn å se etter slim. 

Takk for svar ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...