Gå til innhold

Hva gjorde du? den dagen eksen din giftet seg på nytt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja? Hva fordrev du tiden med på akkurat den dagen?

Anonymkode: 3de7c...383

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling. Har i hvert fall 2 ekser som har giftet seg, men ser ikke på det som noen viktige dager for min del. Det viktigste er at jeg husker hva mannen min og jeg gjorde den dagen vi giftet oss :P 

• Liker 9
Skrevet

Er det vanlig å huske? 

Anonymkode: 16af6...5b8

• Liker 6
Skrevet

Aner ikke. Kunne ikke brydd meg mindre.

• Liker 3
Skrevet

Aner ikke. Vet ikke hvilken dato det var engang.

Anonymkode: 1b5ff...ac2

• Liker 2
Skrevet

Husker ikke. Helt vanlig dag regner jeg med.

• Liker 2
Skrevet

Ikke noe spesielt jeg gjorde på, men jeg husker han ringte meg den dagen for å fortelle at han gifftet seg

Anonymkode: 8d1e4...03f

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe spesielt jeg gjorde på, men jeg husker han ringte meg den dagen for å fortelle at han gifftet seg

OMG!! Han ringte deg?? Menn gjør så mye dumt. Hadde blitt sur om han hadde ringt en tidligere kjæreste på bryllupsdagen vår.

Anonymkode: 3de7c...383

• Liker 6
Skrevet

Er det vanlig å huske på sånt? Jeg vet ingenting om mine exer jeg. Verken sivilstatus, barn/ikke barn, jobb, hvor de bor osv. Jeg hadde hvertfall ikke fått med meg hvis en av dem giftet seg

Anonymkode: 3dba9...69f

• Liker 3
Skrevet

Jeg fikk være med å pynte vår felles datter som skulle være brudepike og etterpå dro jeg på stranda. Var invitert (eller fikk beskjed om at jeg godt kunne komme) men av respekt for hans nye kone, takket jeg nei. Jeg kjenner familien hans bedre enn hun gjør og trengte ikke være tilstede den dagen. Tror hun ble glad for det. Hentet min unge og et par til etter middagen og var barnevakt. Fine folk. 

Anonymkode: 97042...471

• Liker 13
Skrevet

Jeg ventet på telefon, og kom og hentet alle ungene (mine eks-tantebarn + mitt barn + stesøsken til mitt barn) og var barnevakt resten av kvelden :) 

Anonymkode: 4eff1...367

• Liker 4
Skrevet

Passa barna til nye kona etter vielsen slik de fikk festet.

Anonymkode: 5066a...624

• Liker 6
Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Var på jobb. Han ringte noen dager før og sa at han skulle gifte seg. Siste sjanse om jeg hadde noe jeg ville si. Gratulerte og ønsket dem lykke til (det var jeg som gikk fra han, angrer ikke)

Skrevet

Jeg var i bryllupet. Vi passet aldri som kjærester, men har vært bekjente siden den gang. Tilfeldighetene gjorde at han giftet seg med kusinen til min mann. Veldig hyggelig 😊

Anonymkode: 81389...2f8

Skrevet

Jeg satt barnevakt for deres felles barn😅

Anonymkode: f33f7...277

Skrevet

Det aner jeg ikke.

Anonymkode: d4a02...7d1

Skrevet
På 25.9.2019 den 14.07, AnonymBruker skrev:

Hææææ?

Skrevet
På 25.9.2019 den 18.36, kruspersilletaco skrev:

Var på jobb. Han ringte noen dager før og sa at han skulle gifte seg. Siste sjanse om jeg hadde noe jeg ville si. Gratulerte og ønsket dem lykke til (det var jeg som gikk fra han, angrer ikke)

At hva? Siste sjanse til å si noe? Jøss 

Skrevet

Eksen min er en drittsekk som mishandlet meg fysisk og psykisk, den dagen han giftet seg drakk jeg meg full på øl. Øl for å feire at jeg var kvitt ham en gang for alle, samtidig gravøl fordi jeg visste hva som ventet den stakkars dama med tiden. 

Anonymkode: c2ecd...cc9

Skrevet
På 25.9.2019 den 11.53, AnonymBruker skrev:

Aner ikke. Vet ikke hvilken dato det var engang.

Anonymkode: 1b5ff...ac2

Husker virkelige ikke bryllupsdagen din????

Anonymkode: 21db1...aca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...