Gjest Debattjenta Skrevet 25. september 2019 #1 Del Skrevet 25. september 2019 (endret) Jeg synes denne bloggen burde få mer oppmerksomhet. Han som skriver tar opp viktige tema gjennom sin surrogatiprosess for å få egne barn som en singel homofil mann. Bør homofile få barn? Bør single få barn? Bør surrogati og eggdonasjon være lovlig i Norge? Han tar opp spørsmålene rundt norske lover og regler og det etiske i dette teamet. Pluss at man får et nært innblikk i hele prosessen! Endret 25. september 2019 av Debattjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 25. september 2019 #2 Del Skrevet 25. september 2019 Og her har vi et eksempel på noe som ble tatt opp for en uke siden eller så. En bruker som registrerte seg for seks minutter siden, kun for å reklamere for en blogg. Godt mulig det er en bra blogg, men jeg gidder ikke å gå inn på den. Anser dette som ren reklame. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueblizz Skrevet 25. september 2019 #3 Del Skrevet 25. september 2019 Det er altså ikke lov med egenreklame. Enig i at bloggen høres lesbar ut, men når du prøver å lure potensielle lesere så hopper jeg glatt over. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. september 2019 #4 Del Skrevet 25. september 2019 Kunne vært interessant å følge med på, men så er det dette med egenreklame igjen da. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå