AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #1 Skrevet 25. september 2019 Hei. Har vært sammen med kjæresten min no i 1,5 år no og vi har den samme sexen hver gang og det har vært sånn i laang stund.. Det går i det samme. Jeg ligg på sida med rompa mot han og han sleike rompa mi en liten stund el ikke så lenge så tar han meg på sida el av og til ligg jeg på magen og han pule meg med å ligg oppå meg. Vi kysse aldri og det er lite oppvarming. Oppvarminga e at han sleike rompa, men det e det han som like og blir kåt av. Vi kysse aldri og tar på kværandre som det e vanlig at man gjør for å tenne og bli kåt.. Han fingre meg så og si hver gang etter han har kommet så e bra det. Savne bare å bli kyssa på og tatt på før selve penetreringa som det e vanlig å gjøre. Og kanskje han misjonær el riding. Hvordan ville dokker ha tatt det opp med deres kjære? Og til dere gutta?! E det kanskje sånn at han ikke egentlig e så tent på meg? Vi må også alltid ha rollespill og det e så gørr kjedelig til tider. Anonymkode: afb65...822
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #2 Skrevet 25. september 2019 Ikke la han ta penisen inn før du er fornøyd?? Om han tar tak i den og vil stappe den inni, så sier du nei, jeg vil kline med deg først, og stryke over den herlige kroppen din. Slutt å ha rumpa di inntil han. Klin på sofaen heller, mens du sitter i fanget hans. Vær litt spontan, begynn å kline midt i kjøkkendøra. Du trenger ikke si noe, bare se han i øynene mens du smiler lurt, dra han inntil deg, ta em hånd på kinnet hans og len deg mot for å kysse. Anonymkode: d8158...d87 1
Gjest Familytree Skrevet 25. september 2019 #3 Skrevet 25. september 2019 Jeg anbefaler at du begynner å ta initiativ og fantasi. Du vet hva du vil, men du tør ikke gjøre det med ham. Ta oksen ved hornene, ri den eller hva som helst. Si til ham at det er din tur til å lede! Go girl
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #4 Skrevet 25. september 2019 Tusen takk for svar og ett godt råd Anonymkode: afb65...822
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #5 Skrevet 25. september 2019 2 minutter siden, Augustotejerina skrev: Jeg anbefaler at du begynner å ta initiativ og fantasi. Du vet hva du vil, men du tør ikke gjøre det med ham. Ta oksen ved hornene, ri den eller hva som helst. Si til ham at det er din tur til å lede! Go girl Takk. Skal prøve det 🙂👍 Anonymkode: afb65...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå