AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #1 Skrevet 25. september 2019 Jeg liker godt å bli dominert. Ikke noe ekstreme greier, men feks røffere sex, bli spanket/pisket (ikke for hardt), bli klypt i niplene, dradd i håret, at han er bestemt osv. Men jeg forstår egentlig ikke hvorfor jeg tenner slik på det. Har hørt noen liker det å liksom moste kontrollen hvis de selv til vanlig er kontrollfreak osv. Hvis du tenner på det samme som meg, vet du hvorfor? Anonymkode: 53938...ce1 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #2 Skrevet 25. september 2019 Jeg er også sånn, føler meg SÅ heldig som fant en mann som vil ha full kontroll i senga. Vi driver ikke med spanking eller riving i håret, men han flytter meg i stillinger som han ønsker, holder meg godt fast, kan ta lett kvelertak. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn. Men jeg liker den følelsen i kroppen, når han gjør noe røft, jeg blir veldig fokusert og i øyeblikket. Så kanskje jeg føler på mer kontroll da, faktisk. Blir liksom vekket opp fra det vanlige/kjedeligere livet. Føler jeg har lite kontroll i dagliglivet, ofte at jeg er udugelig. Anonymkode: 475e2...d38 1
Gjest Paramount Skrevet 25. september 2019 #3 Skrevet 25. september 2019 Det er nok atskillig lettere å forklare hva som tenner, enn hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #4 Skrevet 25. september 2019 Det viser meg å ha noen i sengen min som vil være min bitch, være veldig "submissive", noen ganger liker jeg å smiske. Jeg elsker det og har noen på knærne. Dominans er veldig interessant, ydmykelse er mer sammensatt. Det er mer alvorlig praksis. Anonymkode: 2881c...ead
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #5 Skrevet 25. september 2019 Fordi jeg er sånn. Har ikke noe bedre forklaring, og for min del trenger jeg ikke en heller Anonymkode: de4c1...48e 1
Katten.2.0 Skrevet 25. september 2019 #6 Skrevet 25. september 2019 Noen av mine partnere finner tenning i at jeg må ha dem såpass heftig at jeg bare bruker dem slik jeg selv vil. Kan være at det er et av de ypperste komplimentene man kan få?
StovnerJune Skrevet 25. september 2019 #8 Skrevet 25. september 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker godt å bli dominert. Ikke noe ekstreme greier, men feks røffere sex, bli spanket/pisket (ikke for hardt), bli klypt i niplene, dradd i håret, at han er bestemt osv. Men jeg forstår egentlig ikke hvorfor jeg tenner slik på det. Har hørt noen liker det å liksom moste kontrollen hvis de selv til vanlig er kontrollfreak osv. Hvis du tenner på det samme som meg, vet du hvorfor? Anonymkode: 53938...ce1 Jeg tror du har helt rett. Ellers i livet skal man ha kontroll på alt og det er et forferdelig mas, så det er utrolig deilig at en annen person kontrollerer deg fullstendig en liten periode.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #9 Skrevet 25. september 2019 Jeg tenner også på det, og er heldig med at kjæresten min er naturlig dominant og bestemt i senga. Elsker at han tar godt grep om meg, kaster og flytter rundt på meg, river litt i brystvortene og håret.. Jeg har et enormt kontrollbehov ellers i liver, så er nok noe i det med at det er herlig å ha en arena der jeg ikke må ha kontroll. Tror også som @Katten.2.0 skriver at jeg synes det er så digg å bli begjært så heftig! Og også gleden i å glede han ved at han «bruke» meg til sin egen tilfredsstillelse, hvis det gir mening? Selv om jeg aldri føler meg brukt etterpå, og han er veldig opptatt av min nytelse også. Anonymkode: d0e2c...409
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå