UkjentN Skrevet 25. september 2019 #1 Skrevet 25. september 2019 Hei! Har spesielt en venn, som jeg ofte hører si ting som "Den er jo gammel" og "Må ha noe nytt" når det kommer til musikk. Hvorfor er det viktig for deg at musikken du hører på er moderne, og laget iløpet av de siste 2 årene?
Hanako Skrevet 25. september 2019 #2 Skrevet 25. september 2019 Jeg hadde gladelig betalt for å slippe å høre ny musikk. 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #3 Skrevet 25. september 2019 3 hours ago, UkjentN said: Hei! Har spesielt en venn, som jeg ofte hører si ting som "Den er jo gammel" og "Må ha noe nytt" når det kommer til musikk. Hvorfor er det viktig for deg at musikken du hører på er moderne, og laget iløpet av de siste 2 årene? Aldri vært borti Anonymkode: feaa8...1cb
Aragorn ll Elessar Skrevet 25. september 2019 #4 Skrevet 25. september 2019 11 timer siden, UkjentN skrev: Hei! Har spesielt en venn, som jeg ofte hører si ting som "Den er jo gammel" og "Må ha noe nytt" når det kommer til musikk. Hvorfor er det viktig for deg at musikken du hører på er moderne, og laget iløpet av de siste 2 årene? Er dette seriøst?
UkjentN Skrevet 26. september 2019 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2019 På 25.9.2019 den 14.45, Aragorn ll Elessar skrev: Er dette seriøst? Jaaa!!
Aragorn ll Elessar Skrevet 26. september 2019 #6 Skrevet 26. september 2019 2 minutter siden, UkjentN skrev: Jaaa!! Spill noe fra 70 tallet for denne vennen din og si at det er fra 2019 og se hvordan han reagerer. Er uansett ganske idiotisk og ikke høre på noe fordi det er mer en 2 år gammelt. 2
UkjentN Skrevet 26. september 2019 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2019 1 time siden, Aragorn ll Elessar skrev: Spill noe fra 70 tallet for denne vennen din og si at det er fra 2019 og se hvordan han reagerer. Er uansett ganske idiotisk og ikke høre på noe fordi det er mer en 2 år gammelt. Jeg mente ikke nødvendigvis kun 2år, men siste generasjon liksom. Og kanskje i noen tilfeller også 6 måneder. ("Den gikk jo på radion i FJOOOR!")
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå