Gå til innhold

Kjedelig sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har vært sammen med kjæresten min no i 1,5 år no og vi har den samme sexen hver gang og det har vært sånn i laang stund.. Det går i det samme.

Jeg ligg på sida med rompa mot han og han sleike rompa mi en liten stund el ikke så lenge så tar han meg på sida el av og til ligg jeg på magen og han pule meg med å ligg oppå meg. 

Vi kysse aldri og det er lite oppvarming. Oppvarminga e at han sleike rompa, men det e det han som like og blir kåt av. Vi kysse aldri og tar på kværandre som det e vanlig at man gjør for å tenne og bli kåt.. Han fingre meg så og si hver gang etter han har kommet så e bra det. Savne bare å bli kyssa på og tatt på før selve penetreringa som det e vanlig å gjøre. Og kanskje han misjonær el riding. 

Hvordan ville dokker ha tatt det opp med deres kjære? 

Og til dere gutta?! E det kanskje sånn at han ikke egentlig e så tent på meg?

Vi må også alltid ha rollespill og det e så gørr kjedelig til tider. 

Anonymkode: b7305...e6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å si: vent, la oss ta det rolig i dag? Si at du trenger oppvarming. Jeg gjør det, og det fungerer. Sier også i fra hvis han er for ego. 

Han er jo ikke tankeleser, og hvis du ikke sier noe, vil han jo tro at alt er bra. 

Har aldri spilt rollespill i hele mitt liv. Siden du er anonym, hva går det ut på for dere? 

• Liker 4
Skrevet

Snakk med ham, fortell han hva du ønsker deg, hva du tenner på. Eller ta styringen og vis ham det :) 

• Liker 3
Skrevet

Kjæresten min elsker å kysse og å kose. Men han er også vant med at jeg ikke trenger noe oppvarming når det kommer til sex. Så da blir det aldri kyssing og kosing når vi bestemmer oss for å ha sex. 

Så synes Ikke at du skal legge så mye negativt i det. Du må rett og slett bare si fra. 

Anonymkode: 4d06a...f22

Skrevet

Takk for gode råd🙂

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Har vært sammen med kjæresten min no i 1,5 år no og vi har den samme sexen hver gang og det har vært sånn i laang stund.. Det går i det samme.

Jeg ligg på sida med rompa mot han og han sleike rompa mi en liten stund el ikke så lenge så tar han meg på sida el av og til ligg jeg på magen og han pule meg med å ligg oppå meg. 

Vi kysse aldri og det er lite oppvarming. Oppvarminga e at han sleike rompa, men det e det han som like og blir kåt av. Vi kysse aldri og tar på kværandre som det e vanlig at man gjør for å tenne og bli kåt.. Han fingre meg så og si hver gang etter han har kommet så e bra det. Savne bare å bli kyssa på og tatt på før selve penetreringa som det e vanlig å gjøre. Og kanskje han misjonær el riding. 

Si fra til han

Anonymkode: 47c33...a37

• Liker 2
Skrevet

Ts her

Da har eg tatt opp med kjæresten ang sex. Han tok det greit og va enig med meg. Takk for gode råd her inne🙂 

• Liker 3
Skrevet
18 timer siden, liljene skrev:

Hva med å si: vent, la oss ta det rolig i dag? Si at du trenger oppvarming. Jeg gjør det, og det fungerer. Sier også i fra hvis han er for ego. 

Han er jo ikke tankeleser, og hvis du ikke sier noe, vil han jo tro at alt er bra. 

Har aldri spilt rollespill i hele mitt liv. Siden du er anonym, hva går det ut på for dere? 

Når vi har sex så late vi at eg e elev og han e lærer el rektor. Eller lege og pasient. Og mye anna 👍😁

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler det er en ok indikator på at han er tent på deg :ler:

Men whatdafuck for en rekkefølge på ting da? Du må jo si til han!

• Liker 1
Gjest fitteslikker
Skrevet

Utifra det du beskriver, virker det som om han ikke kan noe annet. Han fomler. Han er muligens litt redd for å gjøre noe «galt/feil. Med andre ord kjører han på nummer sikker, hvis du forstår hva jeg mener. Det eneste råde jeg kan gi, er å legge opp til en romantisk aften. Stearinlys på bordet, litt vin i glassene. Etter en stund, når du har fylt opp glassene en gang til, inviter han med i dusjen. 
Strømmende varmt vann – velduftende såpe – hender som tar – munner som smaker – myk froté – svalende hudlotion – sette seg tett omslynget midt på stuegulvet.....hvis han da ikke tar hintet, er jeg redd han aldri kommer til å forstå behovet ditt. Hva gjøre med vet jeg ikke. Hvilken vei du da skal gå (avslutte forholde eller ikke) kan jeg ikke svare på.          

Skrevet
31 minutter siden, fitteslikker skrev:

Utifra det du beskriver, virker det som om han ikke kan noe annet. Han fomler. Han er muligens litt redd for å gjøre noe «galt/feil. Med andre ord kjører han på nummer sikker, hvis du forstår hva jeg mener. Det eneste råde jeg kan gi, er å legge opp til en romantisk aften. Stearinlys på bordet, litt vin i glassene. Etter en stund, når du har fylt opp glassene en gang til, inviter han med i dusjen. 
Strømmende varmt vann – velduftende såpe – hender som tar – munner som smaker – myk froté – svalende hudlotion – sette seg tett omslynget midt på stuegulvet.....hvis han da ikke tar hintet, er jeg redd han aldri kommer til å forstå behovet ditt. Hva gjøre med vet jeg ikke. Hvilken vei du da skal gå (avslutte forholde eller ikke) kan jeg ikke svare på.          

Elling??? 😂🤣

Anonymkode: 6fbbf...17a

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når vi har sex så late vi at eg e elev og han e lærer el rektor. Eller lege og pasient. Og mye anna 👍😁

Oh God! Har aldri skjønt meg på det der. 😂. Glad jeg ikke har en sånn kjæreste. Men fint at det fungerer for dere :). 

Skrevet
På 26.9.2019 den 1.56, Jr.Garcon skrev:

Føler det er en ok indikator på at han er tent på deg :ler:

Men whatdafuck for en rekkefølge på ting da? Du må jo si til han!

Hehe. Har gjort det no. Sagt at det e det samme hver gang og at eg ikke blir så tent av det. Så e spent no kordan det blir framover.. 

Skrevet
21 timer siden, liljene skrev:

Oh God! Har aldri skjønt meg på det der. 😂. Glad jeg ikke har en sånn kjæreste. Men fint at det fungerer for dere :). 

👍😁

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elling??? 😂🤣

Anonymkode: 6fbbf...17a

Tok det opp med han i går etter alle råd som eg har fått her inne. Han va enig og eg håpe neste gang vi har sex så e det forandring. Takk for råd👍🙂

Skrevet
På 25.9.2019 den 19.54, AnonymBruker skrev:

Si fra til han

Anonymkode: 47c33...a37

Har gjort det no👍

Skrevet
På 25.9.2019 den 14.59, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min elsker å kysse og å kose. Men han er også vant med at jeg ikke trenger noe oppvarming når det kommer til sex. Så da blir det aldri kyssing og kosing når vi bestemmer oss for å ha sex. 

Så synes Ikke at du skal legge så mye negativt i det. Du må rett og slett bare si fra. 

Anonymkode: 4d06a...f22

Har sagt i fra no .. 🙂👍

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Har gjort det no. Sagt at det e det samme hver gang og at eg ikke blir så tent av det. Så e spent no kordan det blir framover.. 

🤞 😄

Skrevet
På 25.9.2019 den 2.24, AnonymBruker skrev:

Du må ta ansvar for egen seksualitet. Vi gutter vet hva vi liker, og er klar for å kjøre med en gang. Vi er på det mest kåte når sexen starter. Kyssing er veldig nødvendig for mange jenter for å bli kåte, men stort sett ikke noe som gjør gutta kåtere, og ihvertfall ikke når du lar han dykke ned i rompa di med en gang. Da blir jo kyssing bare en kjedelig ting etterpå for han. Men det spiller ingen rolle! Trenger du å kysse deg i gang så må du ta tak i det selv, akkurat som han gjør når han sleiker ut rompa di for egen nytelse. Han trenger å vite at det er viktig, og han trenger å bli fortalt det både verbalt og kroppslig.

Sorry jenter, men mange av dere er alt for opptatt av at gutten skal styre showet og ha det bra. Da blir det dårlig sex. Bestem litt selv hva som skal skje og i hvilken rekkefølge ved å ta initiativ under veis.

Det finnes faktisk jenter som aldri har onanert og har sex først når de kommer i et forhold! Vi gutta finner ut hva vi liker og tenner på og eksperimenterer med oss selv fra vi er sånn 12 år.. Det positive er at vi vet hva som tenner oss, men det negative er at det man blir veldig opptatt av egen nytelse når man har en passiv partner.

Dere må på banen jenter og ta tak i egen tilfredsstillelse! Begge to skal ha det digg!

Skrevet

Sex med samme person over tid må nødvendigvis bli kjedelig. De som ikke vil innrømme det lyver (noen ganger også for seg selv). Rollespill, leketøy, kostymer, nye stillinger mv. har i lengden ingen forebyggende effekt på kjedsomheten som gradvis kommer krypende.

Anonymkode: 7423b...42c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...