Gå til innhold

3 uker i Florida

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal vi bo/gjøre? 

Var der i 3 uker forrige gang vi reiste også, men da kjørte vi også til new orleans og var der en stund + cruise. 

Denne gangen tror vi at vi dropper cruise og 15 timer i bil. Men da føler jeg ikke det gjenstår så mye? Vi tenker 1 uke på Bahamas via ferga som går fra fort lauderdale. Så blir det key west, south beach, everglades osv.. ikke interessert i Disney. 

Noen som har forslag om hva vi kan gjøre? Liker best å bade/snorkle, men ikke å ligge ved basseng/havet hele dagen uten å gjøre stort. Er heller ingen festmennesker

Anonymkode: e585d...5f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker bli i Norge , altfor stor forrurensing av å fly til USA.. tenk på miljøet

Anonymkode: 093de...8a3

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker bli i Norge , altfor stor forrurensing av å fly til USA.. tenk på miljøet

Kutt ut idiotiet.

Anonymkode: 41dab...7da

• Liker 4
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok 😂 

Anonymkode: e585d...5f4

Skrevet

Da jeg var tre uker, dro vi på bilshow og bike week i Daytona. Men det er gjerne for spesielt interesserte :) 

Anonymkode: 47695...603

• Liker 2
Skrevet

Spesielt vestkysten av Florida har mange hyggelige steder; Clearwater Beach, Satasota,  St Pete (både byen og strandstedet), Anna Maria Island, Naples, Ft Myers etc. 

• 2 uker senere...
Skrevet
På 26.9.2019 den 10.55, AnonymBruker skrev:

Da jeg var tre uker, dro vi på bilshow og bike week i Daytona. Men det er gjerne for spesielt interesserte :) 

Anonymkode: 47695...603

Lite er som bil-show i USA! Vært på Nascar i Vegas, fy f for et opplegg! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...