Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg hadde eggløsning for 7-8 dager siden. Tok en test idag på ettermiddagen. Kastet den i søpla etter 15 min, da det ikke kom noe ekstra strek.

flere timer senere tok jeg den ut sv søpla for nysjerrighetens skyld. Da hadde det kommet en tynn strek. Kan jeg tolke det som positivt? Eller kan det forekomme?

tok en ny test nå ikveld, hvor jeg kan se antydning til strek. Men langt fra så tydelig som den første... 

noen som vil si hva de tror? Legger ved bilder😁

på bilde der den ligger på hvit underflate er testen fra ikveld.

på det andre bilde er den nederste testen den jeg tok før idag..

983BEBC1-D032-4CF8-A768-81C5EC137178.jpeg

382F0740-9649-42FC-9EBF-0EC8D14452BD.jpeg

Anonymkode: effb5...2d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her.

må legge ved at jeg også tok en EL test, men den var negativ.

har hørt den også er positiv hvis man er gravid? 

Skrevet (endret)

Har akkurat samme test, og mine startet sånn og er nå slik...

Jeg er 11 dpo på det meste nå. Starta med linjer som kun kunne ses syyykt nært og kom mer fram som tørr. Nå kan jeg se de ganske lett, og de er rosa. 

Vent noen dager, så kan du se om de mørkner. Mine har blitt mer synlig hver tredje dag'ish. 

Men det kan også være en såkalt "evap line" som ikke nødvendigvis er positivt. Sjekk om noen dager, om det kommer mer farge!

IMG_20190924_215501-01.jpeg

Endret av c0ffebe4n
  • Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

Har akkurat samme test, og mine startet sånn og er nå slik...

Jeg er 11 dpo på det meste nå. Starta med linjer som kun kunne ses syyykt nært og kom mer fram som tørr. Nå kan jeg se de ganske lett, og de er rosa. 

Vent noen dager, så kan du se om de mørkner. Mine har blitt mer synlig hver tredje dag'ish. 

Men det kan også være en såkalt "evap line" som ikke nødvendigvis er positivt. Sjekk om noen dager, om det kommer mer farge!

IMG_20190924_215501-01.jpeg

å, så spennende!🙈

takk for svar. Den testen hvor det syntes mest, ser jeg tydelig at den er rosa.. men test 2, må jeg nå bruke lommelykt for å se noe😬

krysser fingre for at streken blir sterkere.

bestilte tester på wish, så har en god del liggende her. Skal innrømme det er vanskelig å ikke bare teste på😅 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

å, så spennende!🙈

takk for svar. Den testen hvor det syntes mest, ser jeg tydelig at den er rosa.. men test 2, må jeg nå bruke lommelykt for å se noe😬

krysser fingre for at streken blir sterkere.

bestilte tester på wish, så har en god del liggende her. Skal innrømme det er vanskelig å ikke bare teste på😅 

Haha, samme her! Måtte bruke kamera og lommelykt for å se de første. 😂 Farge er jo positivt tegn da! 

Jeg skjønner akkurat hva du mener! Har seriøst testet som en galning... 😅😅 Ble såå frustrert over at noen så negative ut, mens andre hadde svaake streker. 

Ikke tro at jeg er gal, men jeg bare vet at jeg er gravid. Streken blir mørkere og mer fargerik, og kjenner det i kroppen. Det er en rar følelse! 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, c0ffebe4n skrev:

37 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

Haha, samme her! Måtte bruke kamera og lommelykt for å se de første. 😂 Farge er jo positivt tegn da! 

Jeg skjønner akkurat hva du mener! Har seriøst testet som en galning... 😅😅 Ble såå frustrert over at noen så negative ut, mens andre hadde svaake streker. 

Ikke tro at jeg er gal, men jeg bare vet at jeg er gravid. Streken blir mørkere og mer fargerik, og kjenner det i kroppen. Det er en rar følelse! 

Jeg tror ikke du er gal. Jeg føler litt det samme, selvom jeg ikke har 100% positive tester. Så kan være at jeg tuller med meg selv. Men har lagt merke til at dyrene her har oppført seg annerledes de siste dagene🙈 hundene er mye mer kosete mot meg og katten har begynt å legge seg på magen min på kveldene. Og han pleier sjeldent å kose😳

prøver å ikke ha for høyt håp, men vanskelig🙈

• Liker 1
Skrevet

Tok en test til nå, bare for å se.

og det kom samme resultat, altså en syltynn rosa strek. Vanskelig å se🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...