AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #1 Skrevet 24. september 2019 Vil gjerne gjøre det hvis han ønsker det. Hvordan gjør jeg det? Noen tips? Og til dere menn: hvis en dame plutselig hadde slikket dere i rumpa, hadde dere svart positivt eller negativt på dette? (I tilfelle jeg mistolker signalene hans ang. Om han faktisk ønsker det eller ikke) Anonymkode: a983c...2d6
Gjest Chroma Skrevet 24. september 2019 #2 Skrevet 24. september 2019 Kan du ikke bare spørre han om han vil?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #3 Skrevet 25. september 2019 Snakk om det. Jeg gjør det på kona, men hun gjør det ikke på meg. Det ønsker hun ikke, og det respekterer jeg. Samtale er uansett viktig. Hvis det er for flaut eller vanskelig å snakke om, blir det gjerne for flaut å fullføre det, eller fyllt med skam i etterkant. Anonymkode: d182e...f0c
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #4 Skrevet 25. september 2019 Jeg gjør det med partnere noen ganger, og partnere gjør det med meg (jeg er kvinne). Jeg synes det kan være riktig så hyggelig hvis det er noen som vet hva de gjør, eller som jeg bare liker veldig godt Det viktigste er så klart at han er helt ren når du skal gjøre det, åpenbart, men utover det er det ingen fasit. Du kan jo prøve deg frem når du suger ham; beveg deg nedover mot ballene hans, nedover i det lille hudområdet under, det er jo megasensitivt for mange uansett og kan være deilig å få noe stimuli på, også beveg deg mot selv rumpa hans. Jeg pleier å begynne veldig veldig forsiktig, spesielt hvis han ikke har prøvd det før, så han raskt kan avbryte deg hvis han ombestemmer seg eller synes det er for rart. Mange menn er rare når det kommer til rumpa si, så det er greit å gi de den muligheten 😄 Også er det egentlig bare å go to town slik du tror han kan like det. Forsiktige kyss rundt området, varierende trykk og hastighet med tunga, prøv deg frem. Ingen vet hva han liker andre enn han selv. Og PS, det er kjempegøy! Så kos deg 😘 Anonymkode: bfc99...186 7
anno1 Skrevet 25. september 2019 #5 Skrevet 25. september 2019 Er rå digg både å få og gi. Jeg blir ekstremt kåt av å gjøre det på mannen. Har gjort det på fler, alle har blitt spinnville av det. Kjør på 👌 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #6 Skrevet 25. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør det med partnere noen ganger, og partnere gjør det med meg (jeg er kvinne). Jeg synes det kan være riktig så hyggelig hvis det er noen som vet hva de gjør, eller som jeg bare liker veldig godt Det viktigste er så klart at han er helt ren når du skal gjøre det, åpenbart, men utover det er det ingen fasit. Du kan jo prøve deg frem når du suger ham; beveg deg nedover mot ballene hans, nedover i det lille hudområdet under, det er jo megasensitivt for mange uansett og kan være deilig å få noe stimuli på, også beveg deg mot selv rumpa hans. Jeg pleier å begynne veldig veldig forsiktig, spesielt hvis han ikke har prøvd det før, så han raskt kan avbryte deg hvis han ombestemmer seg eller synes det er for rart. Mange menn er rare når det kommer til rumpa si, så det er greit å gi de den muligheten 😄 Også er det egentlig bare å go to town slik du tror han kan like det. Forsiktige kyss rundt området, varierende trykk og hastighet med tunga, prøv deg frem. Ingen vet hva han liker andre enn han selv. Og PS, det er kjempegøy! Så kos deg 😘 Anonymkode: bfc99...186 Enig med ab over 😊 bare beveg deg litt nedover når du suger han og koser med ballene. Anonymkode: 8f2c3...9ce
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #7 Skrevet 26. september 2019 Jeg rimmet kona for første gang her om dagen, og jeg skal si det var en(to egentlig) som koste seg. Har gjort det på andre før, og alle synes det er stas. Liker det godt selv også, både å rimme og bli rimmet. Anonymkode: a4217...6a0 1
cmd Skrevet 26. september 2019 #8 Skrevet 26. september 2019 På 25.9.2019 den 0.13, AnonymBruker skrev: Vil gjerne gjøre det hvis han ønsker det. Hvordan gjør jeg det? Noen tips? Og til dere menn: hvis en dame plutselig hadde slikket dere i rumpa, hadde dere svart positivt eller negativt på dette? (I tilfelle jeg mistolker signalene hans ang. Om han faktisk ønsker det eller ikke) Jeg gjorde i begynnelsen av forhold til kona. Hun nøt det hvert sekund når jeg gjorde. Men det ikke noe år før hun gjorde på meg. Det er så digg. Det er så deilig. Hun vet nå at jeg elsker å bli rimmet. Så hun nesten hver gang vi har sex. 1
Elaine Marley Skrevet 26. september 2019 #9 Skrevet 26. september 2019 Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitet og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå