Gå til innhold

Ble stopp når jeg trodde vi skulle ha sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en. Hadde sex om natten. Våknet om morningen. Koste og han fingret meg. Så stoppet han. Bare lå å holdt rundt meg. Hva skjedde? Skjønner ikke. 

Følte meg teit. Han sto opp å laget frokost til oss. Jeg nevnte ingenting og ikke han heller. Er han uinteressert? 

Anonymkode: 21196...f72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spurte du ikke? 

Anonymkode: 29406...66c

• Liker 3
Skrevet

Hvordan skal noen her på kg kunne svare deg på dette egentlig? 

Anonymkode: 25cc2...f7c

• Liker 7
Skrevet

Fikk meg ikke til å spørre. Vet ingen kan vite, men hadde virkelig behov for å lufte det med noen. Ikke snakket med noen om det og tenkt mye på det selv. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk meg ikke til å spørre. Vet ingen kan vite, men hadde virkelig behov for å lufte det med noen. Ikke snakket med noen om det og tenkt mye på det selv. 

Luft i vei, vinduet står åpent... 

6A03D4E7-3A51-44C3-815D-423147CE664A.gif

Anonymkode: 29406...66c

• Liker 4
Skrevet

Kanskje han ikke fikk den opp?

Anonymkode: a4455...ea8

• Liker 1
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han ikke fikk den opp?

Anonymkode: a4455...ea8

Han FINGRET henne. Behøver ingen ereksjon for å gjøre det.

Anonymkode: 06d5b...753

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dater en. Hadde sex om natten. Våknet om morningen. Koste og han fingret meg. Så stoppet han. Bare lå å holdt rundt meg. Hva skjedde? Skjønner ikke. 

Følte meg teit. Han sto opp å laget frokost til oss. Jeg nevnte ingenting og ikke han heller. Er han uinteressert? 

Kanskje han ble sulten...? 

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Kanskje han ble sulten...? 

"fingermat" 😂😂

Anonymkode: b489b...054

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"fingermat" 😂😂

Anonymkode: b489b...054

«Uten mat og drikke, duger helten ikke»

• Liker 1
Skrevet

Det er vel en av 50+ forklaringer, og bare han vet hvilken

Noen av de mulige:

*Han er forelsket og gikk rett over i "mulig dette blir et forhold, jippi" -og dermed ville vise deg at han også kan å lage frokost og ønsker å snakke og bli bedre kjent, ikke bare ha sex

*Han ville bare ha deg for sex og ønsket ikke at du skulle tenke at det "jippi, mulig dette blir et forhold" 

*Han har generelt litt angst/er litt sjenert i forhold til jenter eller ons, spesielt edru, spesielt dagen etter. Det vises ikke alltid utenpå. 

*Han var sykt sulten etter en natt på byen og deretter sex med deg, dehydrert og rumkende mage -og så ble det bare sånn

(*Han er gæærn. Noe alle og ingen kan være, og noe du ikke finner ut av med en gang. Mest sannsynlig er han ikke det, så du kan ta det med ro selv om vi alle må være obs gjennom livet.)

Hva gjorde dere eller snakket dere om under frokosten og før du/han dro? Hvilken stemning var det? 

Har dere sendt meldinger/hatt kontakt nå i etterkant? 

Tipper du fort finner ut av det om dere prates, eller ikke

Anonymkode: 59466...fff

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han ville sikkert bare tilfredsstille deg og være god mot deg 👍🙂 E jo bare å spørre han rett ut koffer han bare fingra deg og ikke ville ha noe tilbake eller ha sex. 

Hadde blitt glad eg om eg hadde fått litt kos på morran og fått frokost 👍

Anonymkode: 8a5c4...1cd

• Liker 8
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Han FINGRET henne. Behøver ingen ereksjon for å gjøre det.

Herre Jesus. Går det litt tregt oppi der, eller? 

• Liker 3
Skrevet

Håper det er rett at han tenkte at han bare ville gi litt kos før vi sto opp. Jeg ble jo klar for sex. 

Vi har snakket om å møtes igjen så håper det blir. 

Skrevet

Noen ganger så vil jeg bare småkose og tenne partneren min, uten at det nødvendigvis skal føre til sex.

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Noen ganger så vil jeg bare småkose og tenne partneren min, uten at det nødvendigvis skal føre til sex.

Hvorfor? Så kjipt.

Anonymkode: 729b4...2af

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Håper det er rett at han tenkte at han bare ville gi litt kos før vi sto opp. Jeg ble jo klar for sex. 

Vi har snakket om å møtes igjen så håper det blir. 

Skjønte han at du var klar??

hadde jeg gjort en slikt fremstøt og ikke fått noe som helst positiv feedback hadde jeg rygget unna i den tro at det var uønsket fra fra din side og stoppet.

Anonymkode: 51f96...9d9

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor? Så kjipt.

Anonymkode: 729b4...2af

Fordi vi liker å tenne hverandre? Har man et greit sexliv ellers så må man jo ikke ha sex hver gang man er kåt. 

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, Akhenaton skrev:

Herre Jesus. Går det litt tregt oppi der, eller? 

Nei?

Man kan helt greit knulle noen med bare hendene. Ser man at de er med, så gjør man jo det. Eller er dette noe unge menn reserverer seg mot fordi det ikke handler om de selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...