AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #1 Skrevet 24. september 2019 Har du venninner som har fått seg andenebb? Er det ikke veldig trist at så mange mennesker har blitt hjernevasket til å tro at det er fint med stygge lepper? Anonymkode: fbed6...f58 15
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #2 Skrevet 24. september 2019 Var i en barnedåp der Dolly Duck var 😄 Bare komisk, ikke noe pent i det hele tatt 😗 Anonymkode: 6bf20...a16 11
Djungelvrål Skrevet 24. september 2019 #3 Skrevet 24. september 2019 Nei, har heldigvis fornuftige venninner. Var på en undervisning med jobben i dag, og ei som var med og arrangerte hadde gjort mye med ansiktet. Tipper hun var sent i 20 årene men så selvsagt eldre ut som alle som bruker mye fillere og botox gjør. Så leppene på 30 m avstand. Hun har sikkert vært fin engang. 8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #4 Skrevet 24. september 2019 Var i en klesbutikk hvor begge som jobbet der hadde enormt hovne lepper. Er bare trist... Anonymkode: 829fc...264 9
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #5 Skrevet 24. september 2019 Vet om et par som har fått det. Det er absolutt ikke i ferd med å bli normen. Anonymkode: 5816b...879 3
Romilo Skrevet 24. september 2019 #6 Skrevet 24. september 2019 Nei, for jeg er ikke så tosk at jeg sammenligner venninnene mine med fugler, men takk som spør. 5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #7 Skrevet 24. september 2019 Nei, jeg har liten munn, men heller det for å være ærlig. Synes ikke det ser bra ut. Anonymkode: aac9d...87d 6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #8 Skrevet 24. september 2019 Kjenner ingen som har fylt på leppene. Har ikke gjort det selv heller, men jeg har store/fyldige lepper naturlig (har vært heldig med noe😅). Anonymkode: 23b1f...c57 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #9 Skrevet 24. september 2019 Jo det er trist, synd at så mange unge sliter med selvbildet sitt. Vi hsr en viktig rolle som foreldre til å gjøre barna våre trygge på seg selv og å snakke om hvor uheldig slike "overfladiske" inngrep er. Desverre påvirker ssmfunndt og uheldig mote ungdommer mye. Vi må lære barna om indre verdier, om hva som betyr mest i livet :å hs omsorg for medmennesker Anonymkode: fc990...355 6
Djungelvrål Skrevet 24. september 2019 #10 Skrevet 24. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg har liten munn, men heller det for å være ærlig. Synes ikke det ser bra ut. Anonymkode: aac9d...87d De fleste etniske nordmenn har smale lepper genetisk. Det er derfor fillermunnene er så lette å se, spesielt fra siden. Folk med naturlig fyldige lepper har ikke munner som står rett ut fra siden. De har heller ikke bulk OVER leppekanten. Men så går de aller fleste med slike lepper rundt og tror de ser helt naturlige ut. 11
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #11 Skrevet 24. september 2019 Nei. Jeg er i 30-årene og kjenner ingen i nær familie, ellers bekjentskaper eller kollegaer som har injeksjoner i leppene. Derimot vet jeg om den del menn som injiserer olje i musklene. Anonymkode: 6eae8...536
Djungelvrål Skrevet 24. september 2019 #12 Skrevet 24. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Jeg er i 30-årene og kjenner ingen i nær familie, ellers bekjentskaper eller kollegaer som har injeksjoner i leppene. Derimot vet jeg om den del menn som injiserer olje i musklene. Anonymkode: 6eae8...536 Hvor får de utført dette?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #13 Skrevet 24. september 2019 1 minutt siden, SupaWoman skrev: Hvor får de utført dette? Antakeligvis hos de du får kjøpt anabole sterioder. Er ikke noe som tilbys offentlig. Det er bare å google "olje i musklene" så får man se at det ikke bare et kvinner som injiserer. Det er bare at menn tyr til oljer i muskler. Anonymkode: 6eae8...536
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #14 Skrevet 24. september 2019 Ja, bruker det og botox. Ingen som ser det. Faktisk de som "hater" på sånne ting, som oftest gir meg komplimenter "oi så fresh du ser ut for tiden", og "nå gløder du, du er så naturlig pen, uten sminke og alt sånt prakk!" De aller fleste som sier "herregud, de tror det ser naurlig ut men jeg ser på det på laaang vei", ser det ikke i det hele tatt. Er det gjort naturlig så ser man det ikke, og det ser ikke fake ut. Dette ser ikke fake ut liksom Anonymkode: c89ab...0f4 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #15 Skrevet 24. september 2019 Herregud klarer dere ikke å la være å følge en så dum trend?? Anonymkode: 014a9...879 6
Gjest Warrior Skrevet 24. september 2019 #16 Skrevet 24. september 2019 Ingen av mine venninner har. Det er så usexy😂 Tror jentene de blir blowjob ekspert med sånne lepper eller hva? For det blir de ikke🤣
Djungelvrål Skrevet 24. september 2019 #17 Skrevet 24. september 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, bruker det og botox. Ingen som ser det. Faktisk de som "hater" på sånne ting, som oftest gir meg komplimenter "oi så fresh du ser ut for tiden", og "nå gløder du, du er så naturlig pen, uten sminke og alt sånt prakk!" De aller fleste som sier "herregud, de tror det ser naurlig ut men jeg ser på det på laaang vei", ser det ikke i det hele tatt. Er det gjort naturlig så ser man det ikke, og det ser ikke fake ut. Dette ser ikke fake ut liksom Anonymkode: c89ab...0f4 Man får ikke glød av verken botox eller filler. Kan lett se filler i leppene dine på nederste bildet. 14
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #18 Skrevet 24. september 2019 Jeg har ofte fått spørsmål tidligere om jeg har tatt fillers. Vet ikke om jeg skal være fornærmet eller ei, men er født med slike lepper. Store, og ganske fyldige. Anonymkode: c161d...3ce
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #19 Skrevet 24. september 2019 Kjenner bare ei som har gjort det. Ei jeg gikk i klasse med tidligere. Anonymkode: 9e920...e90
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #20 Skrevet 24. september 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, bruker det og botox. Ingen som ser det. Faktisk de som "hater" på sånne ting, som oftest gir meg komplimenter "oi så fresh du ser ut for tiden", og "nå gløder du, du er så naturlig pen, uten sminke og alt sånt prakk!" De aller fleste som sier "herregud, de tror det ser naurlig ut men jeg ser på det på laaang vei", ser det ikke i det hele tatt. Er det gjort naturlig så ser man det ikke, og det ser ikke fake ut. Dette ser ikke fake ut liksom Anonymkode: c89ab...0f4 Utrolig vakker. skjønner du får komplimenter Anonymkode: 036fe...2bc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå