lalela Skrevet 24. september 2019 #1 Skrevet 24. september 2019 Ikke fordi du var trist, men bare som en fysisk reaksjon du følte du ikke kunne kontrollere?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #2 Skrevet 24. september 2019 Ja, dame Anonymkode: d2719...e18
Katten.2.0 Skrevet 24. september 2019 #3 Skrevet 24. september 2019 Er ganske mange jenter som har grått etter sin første g-punktsorgasme med meg. Er naturlig at undertrykte følelser kommer fram når man går gjennom noe ganske heftig fysisk og psykisk. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #4 Skrevet 24. september 2019 Ja skjer innimellom. Og så ler jeg fordi det er teit og så ligger man der 😂 Anonymkode: 91de3...907
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #5 Skrevet 24. september 2019 Ja men det er 3 år siden.. kvinne 45 Anonymkode: 16433...aba
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #7 Skrevet 24. september 2019 Dette har jeg aldri hørt om før. Er det virkelig? Anonymkode: 724bc...ef9
Hanako Skrevet 24. september 2019 #8 Skrevet 24. september 2019 Hender at øynene renner når det går for meg ja.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #9 Skrevet 25. september 2019 Mange ganger. Har ingenting med følelser å gjøre, som en her oppe sier. Orgasmen setter i gang en voldsom hormonutskillelse, som gjør at en kjenner seg veldig trist eller rørt uten å vite hvorfor. For kvinner som ikke vet om dette, kan de sitte igjen å skylde på mannen, sexen eller seg selv, at det gjorde dem trist. I realiteten fikk de bare en hjernedusj og ingenting er galt. Anonymkode: 418a1...c30 4
Gjest Familytree Skrevet 25. september 2019 #10 Skrevet 25. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette har jeg aldri hørt om før. Er det virkelig? Anonymkode: 724bc...ef9 Denne reaksjonen er ganske normal for stressede mennesker eller i dårlige tider. Orgasme er en flott frigjøring av energi og samtidig følelser. Har du noen gang blitt fortalt en dårlig vits, men du lo og kunne ikke slutte å le før du gråt? Den vitsen var dråpen som var nødvendig for å få deg til å gråte. Orgasme er en vannstråle i glasset ...
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #11 Skrevet 25. september 2019 Nei, heldigvis ikke Anonymkode: bf805...d5e
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #12 Skrevet 25. september 2019 Aldri før jeg traff han jeg er samboer med. Nå gråter jeg kanskje 10% av gangene, når orgasmen er ekstra sterk. Anonymkode: a98c0...d67
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #13 Skrevet 25. september 2019 Jeg er mann, har opplevd dette med 3 kvinner. Husker første gangen spesielt godt, jeg ble helt satt ut for jeg trodde hun var lei seg eller at hun fikk vondt. Det var heldigvis ingen av delene. 2 timer siden, Augustotejerina skrev: Denne reaksjonen er ganske normal for stressede mennesker eller i dårlige tider. Orgasme er en flott frigjøring av energi og samtidig følelser. Har du noen gang blitt fortalt en dårlig vits, men du lo og kunne ikke slutte å le før du gråt? Den vitsen var dråpen som var nødvendig for å få deg til å gråte. Orgasme er en vannstråle i glasset ... Det trenger ikke nødvendigvis være slik som du beskriver det her... Mye frigjøring av energi og følelser ja, men absolutt ikke stresset eller dårlige tider. Anonymkode: ba779...47e 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #14 Skrevet 25. september 2019 Mange ganger - og ikke nødvendigvis bare i stressede perioder. Jeg føler meg ikke trist mens jeg gråter, men det oppleves som en veldig rensende gråt. Forløsende. Har det gått virkelig heftig for seg, kan denne forløsningen også utløse et angstanfall, da blir det virkelig interessant. Jeg opplever egentlig at det føles så sterkt og så godt at jeg emosjonelt og fysisk ikke kan håndtere det, og det dermed kommer ut som gråt. Anonymkode: 1be47...731 2
pingeling Skrevet 25. september 2019 #15 Skrevet 25. september 2019 Det kan skje en del, og er ofte en blanding mellom intensiteten på orgasmen og hvor mye stress/tanker eller annet jeg har rundt meg i den perioden. Det er akkurat som om orgasmen skyller ut alle spenninger jeg måtte ha i kroppen, og jeg blir helt avslappet i hele meg. Det er helt fantastisk. Skjønner absolutt hvorfor sex er bra for helsen Men det skjer stort sett kun om jeg har orgasme med noen jeg er veldig trygg på. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #16 Skrevet 25. september 2019 Ja og det endte i et panikkanfall (fordi jeg takler ikke å gråte foran andre) også et latteranfall (hysterisk latter fordi jeg fikk panikk oppå panikken). Særeste jeg noen gang har opplevd. Fyren var på nippet til å sende meg til akuttmottaket hos DPS 😂 En annen gang så bare skjedde det. Veldig vanskelig å forklare, var jo ikke trist-trist det bare skjedde. Men da hadde jeg opplevd det en gang tidligere og lest litt om det, så det gikk fint. Begge gangene skjedde i fylla under en veldig psykisk stressende periode. Står litt om det her: https://www.abcnyheter.no/livet/helse/2015/10/20/194878956/de-faerreste-er-klar-over-at-dette-skjer-med-kvinner-etter-sexhttps://www.kk.no/samliv/ogsa-menn-kan-bli-triste-etter-sex/70090534 Anonymkode: 796bd...fde
Bamseklemmer Skrevet 25. september 2019 #17 Skrevet 25. september 2019 Ja en gang, men da fikk jeg senestrekk og skallet i sengegavlen🙈Men hadde ei som fikk det etter nipple-orgasme! Hun var veldig hormonell da og lenge siden sist...
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #18 Skrevet 25. september 2019 Ja det har skjedd bare noen få ganger, som om orgasmen løste en foss av gode og sterke følelser som kommer ut som gråt. Jeg følte meg så lettet, naken og sett. Orgasmen var så sterk, eller så... forløsende? Etterpå føler jeg meg som om jeg har mistet 50kg 😂 Anonymkode: f75cd...972
Myrmel Skrevet 25. september 2019 #19 Skrevet 25. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mange ganger - og ikke nødvendigvis bare i stressede perioder. Jeg føler meg ikke trist mens jeg gråter, men det oppleves som en veldig rensende gråt. Forløsende. Har det gått virkelig heftig for seg, kan denne forløsningen også utløse et angstanfall, da blir det virkelig interessant. Jeg opplever egentlig at det føles så sterkt og så godt at jeg emosjonelt og fysisk ikke kan håndtere det, og det dermed kommer ut som gråt. Anonymkode: 1be47...731 Spot on. Slik er det for meg også.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #20 Skrevet 25. september 2019 Ja, har skjedd flere ganger etter ekstra sterke orgasmer. Anonymkode: 8c7dc...414
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå