Gå til innhold

Gruer meg til datteren min sin ettårsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er med tårer i øynene jeg skriver dette, for det gjør meg så vondt. I min familie er det vanlig å invitere alle tanter/onkler med barn og selvfølgelig besteforeldre når barn har bursdag. Vi er ganske mange og det er mye drama mellom noen av de voksene. Kjenner jeg gruer meg lenge før en bursdag og har det veldig vondt etter en slik sammenkomst.

Jeg er nok ikke så sterk psyke for jeg synes det er veldig ubehagelig når voksne folk er uvenner. Nestemann som har bursdag er datteren min. Jeg vurdere å bare droppe å feire den. Men det er jo veldig trist det også... Noen råd eller gode råd å komme med?  

Anonymkode: e7aca...03d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en mulighet for å dele det opp i flere mindre kaffeseøskap? Dersom du ikke ønsker å si den egentlige grunnen kan du skylde på plassmangel eller at barnet blir sliten av for mange gjester. 

Anonymkode: 85742...a99

• Liker 4
Gjest Hundedama
Skrevet

Ååå go klem fra meg 💚kanskje du kan dele familien opp i to bursdager, be de som er "venner" med hverandre.. Om du orker. Hvis ikke så er jeg uansett sinker på at du klarer å gi henne en fin dag♥️♥️♥️

Skrevet

Det er ikke særlig gøy å gjøre, men hadde gitt klar beskjed til de som konfliktene er mellom at om de vil komme må de oppføre seg. Det er heller ikke slik at en  invitere alle til enhver tid selv om andre i familien gjør det.

Ellers husker ikke en 1-åring sin bursdag, så er det så nøye å feire den om det skaper så mye vonde følelser? 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg skal ikke ha noe stort selskap av ganske lik grunn. Det jeg derimot skal gjøre er å sørge for å gjøre dagen bra for barnet mitt med kun noen få utvalgte mennesker jeg er glad i og ta masse bilder av bursdagsfeiringen slik at vi kan se tilbake på det som et fint minne. Husk ts, du trenger IKKE å gjøre noe som helst mot din egen vilje.

Endret av Paradisio
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...