AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #1 Skrevet 24. september 2019 Tidligere her i høst hadde jeg sex for første gang med den nye "flammen" Det var et langt forspill, og den sexuelle energien hadde bygget seg opp etter å ha truffet hverandre et par ganger. Det tar ingen tid før jeg kommer både en og to og tre ganger ganske fort etter hverandre.... Når jeg kommer den fjerde gangen så slutter det ikke.... Kroppen skjelver helt ukontrollert, og det er akkurat som om orgasmen skyller inn på nytt og på nytt og på nytt uten pause..... Til slutt er jeg så svimmel at jeg må forsøke å dytte han bort for å ikke besvime.... Han mente det kunne ha vart 7-8 minutter, jeg syntes det kjentes ut som 20..... Jeg har aldri opplevd maken, og det hadde ikke han heller... Noen som har vært borti the neverending orgasm? Hehe Anonymkode: f20c2...e54
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #2 Skrevet 24. september 2019 Ja, og det er helt fantastisk Anonymkode: 511d8...239
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #3 Skrevet 24. september 2019 Har vært borti 2-3 damer som får mange orgasmer 5--6-7-8 ganger, å begynner å skjelve i beina lenge etter sexen. Men aldri noen som ligger i konstant orgasme, tror jeg værtfall. Det er deilig å se ei dame få orgasme, å hadde sett ei ligge 7-8 minutter hadde vært magisk. Anonymkode: e7991...01f 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #4 Skrevet 24. september 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært borti 2-3 damer som får mange orgasmer 5--6-7-8 ganger, å begynner å skjelve i beina lenge etter sexen. Men aldri noen som ligger i konstant orgasme, tror jeg værtfall. Det er deilig å se ei dame få orgasme, å hadde sett ei ligge 7-8 minutter hadde vært magisk. Anonymkode: e7991...01f Ts her: han sa også at det føltes HELT ufattelig deilig å se på! Jeg får helt magiske orgasmer av han nå også, sånn nesten ut av meg sjæl opplevelser, men ikke på den måten.... Vi lurer på å være avholdne en periode, la det bygge seg opp igjen og se om vi "får det til" igjen hehe Anonymkode: f20c2...e54 1
Coachshinny Skrevet 25. september 2019 #5 Skrevet 25. september 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tidligere her i høst hadde jeg sex for første gang med den nye "flammen" Det var et langt forspill, og den sexuelle energien hadde bygget seg opp etter å ha truffet hverandre et par ganger. Det tar ingen tid før jeg kommer både en og to og tre ganger ganske fort etter hverandre.... Når jeg kommer den fjerde gangen så slutter det ikke.... Kroppen skjelver helt ukontrollert, og det er akkurat som om orgasmen skyller inn på nytt og på nytt og på nytt uten pause..... Til slutt er jeg så svimmel at jeg må forsøke å dytte han bort for å ikke besvime.... Han mente det kunne ha vart 7-8 minutter, jeg syntes det kjentes ut som 20..... Jeg har aldri opplevd maken, og det hadde ikke han heller... Noen som har vært borti the neverending orgasm? Hehe Anonymkode: f20c2...e54 Yess, jeg har opplevd så lange orgasmer😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå