Tari Skrevet 19. mai 2005 #1 Skrevet 19. mai 2005 Jeg har vært plaget av at magen står ut (ser ut som jeg har en pose på magen) og har begynt å spise sunnere og å være mer i bevegelse. Jeg har ikke gått ned mye, men jeg merker det på lår og rumpe osv..Det går sakte, men sikkert. MEN, den nederste delen av magen har jo blitt slappere. Jeg trenger tips til enkle, men effektive mageøvelser som jeg kan ta hver dag... Noen som kan hjelpe?
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2005 #2 Skrevet 19. mai 2005 Kan desverre ikke hjelpe, men har det samme problemet, så skyver denne opp!
Gjest treningsjenta Skrevet 19. mai 2005 #3 Skrevet 19. mai 2005 Hva er det som henger? Huden, fett? Hvis dt er det så hjelper ingen øvelser på å stramma opp dette. Mageøvelser strammer opp muskleaturen, ikke huden eller fettet. Hvis dere begge er på vei ned i vekt så vil huden sakte men sikkert bli stram igjen( kommer an på hvor raskt du går ned, hvor strukket huden var i utgangspunktet etc) Selvfølgelig er det fint å ta øvelser for magen uansett,en sterk mage og korsryggmuskelatur er bra for holdningen. Kan anbefale crunches og rygghevinger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå