Gå til innhold

VG debatt legges ned?

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva i alle dager er det som har skjedd med VGD?

Forumet er omtrent helt dødt med bare noen få innlegg daglig, så kaotisk at det er umulig å finne frem i, det nye designet får totalslakt av brukerne, som skriver at de flykter til et nytt forum - er det Kvinneguiden det er snakk om ...?

Anonymkode: aba21...753

Beklager spørsmål - fant etter litt googling til slutt svaret jeg lette etter; et helt nytt forum for tidligere VGD-medlemmer, som har samme oppsett som gamle VGD.

Nå var det gamle VGD ikke like stort som det en gang var, men merkelig at VG likevel bevisst raserte et såpass stort forum; håper inderlig ikke dette skjer med KG i fremtiden - alt som er nytt og fancy, er ikke nødvendigvis like funksjonelt- en felle blant annet QXL gikk i, og mistet de fleste av kundene sine til et annet auksjonssted.

VGD - slik man en gang kjente det, har tydeligvis avgått ved døden.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

VGD har jo blitt fullstendig RÆVVA da! 

Helt elendig oppsett. I tillegg til færre og færre besøkende eller kommentarer hver eneste dag. Ikke rart at folk hopper over til for eksempel Diskusjon.no eller her på Kvinneguiden.       

Anonymkode: 0d930...f74

Helt enig - begriper ikke hva de som drifter forumet holder på med.

Hvordan det er på diskusjon.no nå, vet jeg ikke, men det virker som om mange tidligere brukere har emigrert til det nye stedet  - fridiskusjon.no - i form av et kollektivt opprør; straffen for å bare nevne navnet "Fri Diskusjon" på VGD er forresten en måneds utestengelse; moderator har tatt frem pisken nå. Ikke til å tro. :tongue:

Veldig bra gjort å gjøre opprør, spør du meg; de få sjelene som er igjen på den nye, kaotiske versjonen av VG Debatt må vel ha følelsen av å befinne seg i et slags post-apokalyptisk univers der levende mennesker er mangelvare.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.8.2021 den 14.16):

Helt enig - begriper ikke hva de som drifter forumet holder på med.

Hvordan det er på diskusjon.no nå, vet jeg ikke, men det virker som om mange tidligere brukere har emigrert til det nye stedet  - fridiskusjon.no - i form av et kollektivt opprør; straffen for å bare nevne navnet "Fri Diskusjon" på VGD er forresten en måneds utestengelse; moderator har tatt frem pisken nå. Ikke til å tro. :tongue:

Veldig bra gjort å gjøre opprør, spør du meg; de få sjelene som er igjen på den nye, kaotiske versjonen av VG Debatt må vel ha følelsen av å befinne seg i et slags post-apokalyptisk univers der levende mennesker er mangelvare.

Det har gått kjapt da, knappe måneden og det forumet har fått over 1.000 brukere.

Anonymkode: db461...e8a

Skrevet

Virker jo som egentlig vgd-folka gir litt f i at forumet har blitt helt dødt. Var jo mest fotball og politikk diskusjon der, de andre delforumene ble knapt postet i, forutenom daycare-gjengen på backstage. Fotball-gutta har vel funni seg nytt forum og hvor blå/rød-kranglegjengen på politikk norsk har tatt veien er ikke godt å si.

Anonymkode: 92316...2d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...