Gå til innhold

VG debatt legges ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen , 

Jeg er ny bruker hos Kvinneguiden og har hørt at VG Debatt skal legges ned. Derfor tenkte jeg at jeg er velkommen her da det ikke finnes så mange debattforum i Norge.  Det eneste jeg stusser på er at jeg ikke finner noe sportsforum her? Hva med fotball ? Regner med kvinnefotball er aktuelt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Diskusjon.no har i alle fall ett under-forum for idrett, hvis du er interessert....       

Anonymkode: 7f06b...95f

Skrevet

VG Debatt skal ikke legges ned, nei; hvor har du det fra? Siden er "nede for vedlikehold" står det, grunnen skal være at noen meldte inn detaljerte bombetrusler mot skoler i Nord-Norge.

Anonymkode: 59f79...f2e

• Liker 1
Skrevet

P.S. Sport diskuteres som regel under Aktuelt-forumet. Ellers finnes det vel plenty sportsforum på nett for den som er interessert? Du kan jo også spørre deg om hvorfor steder som diskusjon.no ikke har underforum for f.eks. barn og familie, seksualitet eller singelliv og dating - dette er svært populære underforum blant begge(alle) kjønn.

Skrevet

Jeg trodde først at jeg var utestengt, før de fant ut at det er bedre å skrive vedlikehold enn masse teknisk svada 😂

Skrevet

Takk , jeg får vel vente og se. Men VG debatt har ikke hatt noen tydelige moderatorer og jeg er redd for at det snart er slutt siden VG ikke ser ut til å prioritere det når man ikke tjener penger. 

Dette påståtte terrorangrepet setter jeg i forbindelse med Resett som har vært ute og kritisert noen brukere den siste uken. Tror noen har gjort det med vilje for å ødelegge for forumet. 

Skrevet

Sikkert en sinna frepper som stod bak, mange av de på VGD

Anonymkode: b1e82...543

• Liker 2
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

VG Debatt skal ikke legges ned, nei; hvor har du det fra? Siden er "nede for vedlikehold" står det, grunnen skal være at noen meldte inn detaljerte bombetrusler mot skoler i Nord-Norge.

Hvordan vet du at det skyldes det? Link?

VGD blir nok ikke nedlagt med det første, selv om det er litt rart at VG gidder å være ansvarlige for en nettside det knapt modereres på. Rasisme o.l. blir ofte stående i lang tid, og noen ganger ikke slettet i det hele tatt.

Men VGD har noen tusen trofaste som holder aktiviteten høy og VG har svært lite kostnader med siden. Lite vits å legge ned noe som sikkert går i pluss.

Anonymkode: 6cdab...a12

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Men VGD har noen tusen trofaste som holder aktiviteten høy og VG har svært lite kostnader med siden. Lite vits å legge ned noe som sikkert går i pluss

Ihvertfall så bør de vurdere å selge nettstedet før de nedlegger det. De trenger moderatorer på jobb og det koster penger.
Mere reklame pop-ups er kanskje veien å gå, som mange andre forumer har på sidene sine.   

Skrevet
20 minutter siden, startelver said:

Ihvertfall så bør de vurdere å selge nettstedet før de nedlegger det. De trenger moderatorer på jobb og det koster penger.
Mere reklame pop-ups er kanskje veien å gå, som mange andre forumer har på sidene sine.   

VGD (.no) kostet tidligere 10 kroner pr år eller halvår og det antar jeg er sånn fortsatt.
Det har nok dekket store deler av driften om modereringen er så som så.
Pga betalingen og mobilregistreringen hoppet jeg av karusellen, men man kan lese gratis - så sant stedet ikke er nede.

Anonymkode: 44022...d82

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

VGD (.no) kostet tidligere 10 kroner pr år eller halvår og det antar jeg er sånn fortsatt.

Nei, etter at de la om til SPiD-innlogging i 2013 har det ikke kostet noe.

Skrevet

VGD er fortsatt nede. Har de tatt kvelden for godt? Har du tips, oddskongen Startelever?

Skrevet

Send en mail til VG's nettredaktør- Noen må jo vite hva som skjer. 

Men det ser dårlig ut. 

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, etter at de la om til SPiD-innlogging i 2013 har det ikke kostet noe.

Har vanskelig for å godta at det skjedde allerede 2013 i så fall.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Har vanskelig for å godta at det skjedde allerede 2013 i så fall.

Helt sikker på at det skjedde i 2013. Jeg husker godt at de gikk vekk fra at det kostet da det nye innloggingsystemet kom, og etter et raskt google søk så jeg at SPiD ble innført i 2013.

Skrevet
På Tuesday, September 24, 2019 den 19.28, AnonymBruker skrev:

Hvor har du egentlig hørt om dette?    

Har du faktisk lest disse tingene der selv? Eller har du hørt om disse tingene fra noen andre?    

Anonymkode: 7f06b...95f

Skrevet

Nå er VGD tilbake igjen, så slapp av

Anonymkode: 07a1a...290

Skrevet

Helgen er reddet😁

Anonymkode: 3cc3f...89f

• 1 år senere...
Skrevet

Hva i alle dager er det som har skjedd med VGD?

Forumet er omtrent helt dødt med bare noen få innlegg daglig, så kaotisk at det er umulig å finne frem i, det nye designet får totalslakt av brukerne, som skriver at de flykter til et nytt forum - er det Kvinneguiden det er snakk om ...?

Anonymkode: aba21...753

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...