Gå til innhold

Kan noen forklare meg hvordan det er mulig å ha sex noen man ikke liker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner det bare ikke. 

Kunne hatt sex med en jeg ikke ville gifte meg med, men det måtte være noe med han. Ikke bare at han hadde p...

Anonymkode: caf77...f79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel svært, svært få mennesker som frivillig har sex med noen de ikke synes er attraktive på noe som helst nivå. Bortsett fra prostituerte da.

Anonymkode: ec2fd...550

• Liker 2
Skrevet

Er vel ingen kvinner som har sex med noen de ikke finner attraktiv. 

Gjest Familytree
Skrevet

Du kan føle lidenskap for noen, men ikke kjærlighet. Alle lever sin seksualitet som de ønsker.
Jeg ville ikke ha sex med noen jeg ikke elsker, det vil virke fjernt og ubehagelig.

Skrevet

Du sprer beina og unngår å se på personen. 

Anonymkode: 06b8f...10a

Skrevet

Jeg har hatt sex med en jeg egentlig ikke likte, men som maste så mye på meg etter kontakt at jeg gav etter. Endte opp med å ha sex med ham noen ganger. Det var ganske dårlig, bare inn og ut, og han gadd ikke slikke.

I ettertid lurer jeg på hva i hueste jeg holdt på med. At jeg gadd. Idag synes jeg ikke han er pen en plass, rompehullet hans er sikkert penere enn ansiktet. Og kroppen? Bare en pipestilk. 

Personligheten hans er også elendig. Alt dette visste jeg jo mens jeg holdt på med ham. Noen ganger gjør man bare dumme ting, angrer og går videre med livet sitt! :) 

Anonymkode: 0c67e...7c2

Skrevet

Det er ikke mulig (for min del).😊

Anonymkode: 9e571...10b

• Liker 1
Skrevet

Av de godt over hundre damene jeg har hatt meg med så kan jeg ærlig innrømme at jeg bare har vært betatt av kanskje 20 av de. 

Ikke ligget med noen jeg synes har vært stygge eller for tjukke. 

Hvis det er noen gamle travere fra irc generasjon her og oppover så har jeg helt sikkert ligget mellom beina dems. 

Anonymkode: b4b15...09e

Skrevet

En del, kanskje særlig menn, klarer å skille mellom at noen er fysisk tilstrekkelig tiltrekkende og samtidig kapabel til å tilby en "mekanisk" nytelse, og dermed "god" nok for sex, og det at noen har en personlighet og adferd en finner tiltrekkende. Sånn sett er det en del som kan ha sex med en person om det første er tilfredsstilt, selv om det andre langt fra er det. 

Skrevet
Akkurat nå, herzeleid skrev:

En del, kanskje særlig menn, klarer å skille mellom at noen er fysisk tilstrekkelig tiltrekkende og samtidig kapabel til å tilby en "mekanisk" nytelse, og dermed "god" nok for sex, og det at noen har en personlighet og adferd en finner tiltrekkende. Sånn sett er det en del som kan ha sex med en person om det første er tilfredsstilt, selv om det andre langt fra er det. 

En del kvinner kan skille mellom ønsket om å få dekt behovet om å levet med en tilstrekkelig trygg og økonomisk velstående partner kontra behovet for å føle fysisk tiltrekning og begjær. Vil påstå mange kvinner ikke føler særlig fysisk tiltrekning til partneren sin, men puler på han fordi han har grei inntekt, fint hus etc. 

Mannen er "god nok" for sex fordi han er materielt velstående og kan tilby materielle goder. Men han er ikke god nok for begjær og ekte kjærlighet.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En del kvinner kan skille mellom ønsket om å få dekt behovet om å levet med en tilstrekkelig trygg og økonomisk velstående partner kontra behovet for å føle fysisk tiltrekning og begjær. Vil påstå mange kvinner ikke føler særlig fysisk tiltrekning til partneren sin, men puler på han fordi han har grei inntekt, fint hus etc. 

Mannen er "god nok" for sex fordi han er materielt velstående og kan tilby materielle goder. Men han er ikke god nok for begjær og ekte kjærlighet.

Hadde vært interessant å se statistikk på dette. Har litt vondt for å tro at det er mange kvinner som er villige til å etablere seg med en de ikke føler tiltrekning til, selv om jeg selvfølgelig er klar over at status og økonomi i seg selv kan bidra til tiltrekning uten at det nødvendigvis er så bevisst fra kvinnens side. 

• Liker 2
Skrevet

Det må være noe jeg liker. Ikke nødvendigvis at jeg håper at vi skal gifte oss liksom...  Men at han virker som en bra person, det er viktig. Og så har jeg tatt feil noen ganger....

Anonymkode: 38874...478

Skrevet (endret)

Omsorgen min har gått over streken mange ganger🙈 De fleste visste jo hvem jeg var, og jeg er nok mest kjent for å være en god lytter og god å snakke med, og ikke minst lett på tråden. Så det ble ofte short-time i ytterboden eller badet på priverter..

Et spesielt minne var ei jente som sa hun var for stygg, manglet selvtillit og erfaring. Hun var nok ikke det vakreste jeg har sett, men jeg gav henne alt. Det var bare så hærlig å se henne bli mere selvsikker og bygget opp selvtilliten sin. Etter noen treff og det smilet hun sendte meg siste gangen, satte dype spor inni meg. Tenk å få være den som hjalp ei usikker jente å gå videre i livet. Får gåsehud når jeg tenker på det i dag, for det var ikke bare henne, men mange❣️

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
21 minutter siden, herzeleid skrev:

Hadde vært interessant å se statistikk på dette. Har litt vondt for å tro at det er mange kvinner som er villige til å etablere seg med en de ikke føler tiltrekning til, selv om jeg selvfølgelig er klar over at status og økonomi i seg selv kan bidra til tiltrekning uten at det nødvendigvis er så bevisst fra kvinnens side. 

Er vel heller menn selv som legger såpass vekt på status og økonomi at de får bedre selvtillit av å ha slikt på plass. 

Bedre selvtillit = mer attraktiv. 

Har ikke akkurat sett at kvinner løper etter menn som har god økonomi, men likevel er usikre ovenfor kvinner, eller at kvinner skyr menn som har god selvtillit tross ingen status/penger. 

Skrevet
48 minutter siden, Trolltunge skrev:

Er vel heller menn selv som legger såpass vekt på status og økonomi at de får bedre selvtillit av å ha slikt på plass. 

Bedre selvtillit = mer attraktiv. 

Har ikke akkurat sett at kvinner løper etter menn som har god økonomi, men likevel er usikre ovenfor kvinner, eller at kvinner skyr menn som har god selvtillit tross ingen status/penger. 

All den tid konsensus blant forskerne virker å være at kvinner foretrekker, og velger, menn med høyere eller lik status og økonomi er nok dette også tilfelle. Det er klart det er flere selvforsterkende faktorer, men akkurat viktigheten av dette for attraktivitet opplever jeg at få bestrider. 

Skrevet

Sex og kjærlighet trenger ikke henge sammen. Det finnes menn jeg kunne hatt sex med, men aldri i livet om jeg hadde giftet meg med dem.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...