Gjest viftemedpuppenegjest Skrevet 19. mai 2005 #1 Skrevet 19. mai 2005 kjøpte meg en bikini på henens og mauritz, sånn push up vanlig bh bikini... str dems går visst bare til c, så det måtte jeg gå for... men den ene puppen detter jo ut dersom jeg bøyer meg for lenge eller er i veldig aktivitet.. kan jo ikke gå rundt å være redd for at det skal skje.. plutselig henger brystvorta utafor!!!! hva gjør jeg a!!!
LilleBille Skrevet 19. mai 2005 #2 Skrevet 19. mai 2005 Du får enten trøste deg med at du er i godt selskap .. eller så får du går for tape/superlim eller noe sånt.. - om ikke alternativet er å bare ligge stille og se attraktiv ut
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2005 #3 Skrevet 19. mai 2005 Eller kjøpe bikini ett annet sted enn H&M. Det må ihvertfall jeg og jeg er en normal c-cup
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2005 #4 Skrevet 19. mai 2005 Eller kjøpe bikini ett annet sted enn H&M.
Gjest puppendetterutgjest Skrevet 19. mai 2005 #6 Skrevet 19. mai 2005 ja jeg skjønner jo også at den er for liten, men bare den ene puppen... og jeg finner alldeles ingen andre gine på andre butikker... tape??hvor fåes det?og koster? fungerer det i vann da?
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2005 #7 Skrevet 19. mai 2005 Jeg vet ikke, men tviler på at tapen funker i vann. Men den funker vel ihvertfall i den grad at du skal spille en runde heftlig volleyball uten å bli anklaget for blotting på stranden
Gjest Amber ulogget Skrevet 19. mai 2005 #8 Skrevet 19. mai 2005 Den ene puppen er jo alltid større enn den andre; har samme problem når det gjelder "halv cup" bh.
CecilieB Skrevet 20. mai 2005 #9 Skrevet 20. mai 2005 Da går du et annet sted og kjøper bikini, eller innse at den modellen ikke passer for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå