Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

KG's brukere har skrevet ialt 1.974.029 innlegg. Nå skriver jeg innlegg nr. 1.974.030.

Hvem skriver innlegg nr. 2.000.000?

Hilsen Trille

(Kjeder jeg meg? Ja!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flirer du? Jeg ser for meg en gedigen 2 millionersfest herinne. Pærebrus og champagne til alle, gratis brudekjoler og kake.

Hilsen Trille

Gjest Ninakanin
Skrevet

det er jo drøyt mange innlegg da...

Skrevet

Blir sikkert en gjest som skriverdet innlegget :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet
:hoppe: Jeg vil være med på festen!!!
Skrevet

Ca. 26.000 innlegg igjen. Noen som vet hvor mange innlegg det blir skrevet i gjennomsnitt per dag her? Da kan vi kanskje regne oss frem til en dato for festen :perebrus::perebrus::perebrus:

Skrevet

Jeg vil også være med på festen! Og så ivrig som enkelte her er på å ta fra meg ordet skal i alle fall ikke jeg gi meg med mine innlegg med det første :sjarmor:

Skrevet

Det er bra LilleMy *iler inn og henter ordet*

Ordet skal også med på festen.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Du det blir sikkert en stor fest, synes vi må leie et lokale eller noe, kjøpe inn noen paller med pærebrus...

:ler:

Skrevet
Ca. 26.000 innlegg igjen. Noen som vet hvor mange innlegg det blir skrevet i gjennomsnitt per dag her?

I følge vår statistikk:

Number of posts: 1975234 Posts per day: 152.85

:)

Skrevet

I følge vår statistikk:

:)

Bare 152 innlegg per dag!!! Det kan vel ikke stemme. I så fall må jeg da på noen dager stå for hovedparten av innleggene :roll::ler:

Er det kanskje ca. 15.000 innlegg? Det høres litt voldsomt ut (synes at jeg noen dager leser "alt"!)

Kanskje det er ca. 1500 innlegg. Det passer bedre med min hovedregning. Er det nye forumet ikke omkring 3,5 år? (1500x365x3,5)

Ca. 1500 innlegg daglig blir 16 dager igjen til mål, så festen blir omkring 4. juni. Da har vi ikke lang tid til planlegging.

Gjest Ninakanin
Skrevet

burde jo nesten vært en fest på skikkelig... eller Hege burde fått blomster eller noe sånn, iallefall!

Skrevet

Hilsener til Hege og Gry må vi da kunne klare og få til!

Noen som kan dikte en fin sang til dem?

Skrevet
Bare 152 innlegg per dag!!! Det kan vel ikke stemme.

Det stemmer at det ikke stemmer! Jeg hadde det for travelt da jeg la inn de tallene, tydeligvis. Vi har jo en gammel feil i forumet som gjør at det regnes fra 1 januar 1970. Det er selvsagt feil, hehe..

Får jeg blomster likevel? :sjenert:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Klart du skal få blomster. :blomst_opp:

Skrevet

Ja Hege, du skal få blomster :blomst_opp:

Kan du så holde deg vekk herfra, nå har du snust nok her :ler:

Vi har ting å planlegge

Hilsen Trille

Skrevet

Nå skriver jeg innlegg nr 1976725 og d.v.s. at der det siste døgn et skrevet nesten 2700 innlegg. Da blir festen tidligere enn før antatt - sånn omkring 28. mai. Det er en lørdag :-) :perebrus::perebrus::perebrus:

Hilsen Trille

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...