Tigerlilje82 Skrevet 24. september 2019 #1 Skrevet 24. september 2019 Jeg har en kjæreste som har to barn fra før og jeg et. Vi har vært sammen i over 2 år. Jeg tenker at jeg kunne tenke meg å flytte sammen om et års tid, men kjæresten min er ikke klar for dette. Jeg synes det er litt vanskelig å ikke skulle bo sammen på sikt, likevel vet jeg mange er sammen men bor hver for seg. Noen som har noen erfaringer og tanker rundt å bo eller ikke bo sammen? Mitt barn er 7 og hans 8 og 11.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #2 Skrevet 24. september 2019 Fortsett å være særbo men kjøp felles hytte? Så slipper dere steforelder-stresset i hverdagen, men kan nyte storfamilien i helger og ferier. Barna får ro i ukedagene og kan konsentrere seg om skole og hobby, og i helgene kan de leke og ha det gøy med stesøsknene. Anonymkode: 281f6...0f3 2
Tigerlilje82 Skrevet 24. september 2019 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2019 Jeg ser poenget ditt og er enig i dette. Likevel synes jeg det er litt trist å måtte våkne opp og legge seg alene 2 av 4 uker i mnd. Og ikke dele den hverdagen sammen og være to da.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #4 Skrevet 24. september 2019 2 minutter siden, Tigerlilje82 skrev: Jeg ser poenget ditt og er enig i dette. Likevel synes jeg det er litt trist å måtte våkne opp og legge seg alene 2 av 4 uker i mnd. Og ikke dele den hverdagen sammen og være to da. Det kan jeg forstå, men dersom mannen din ikke ønsker at dere skal flytte sammen tror jeg ikke du har noe valg. Dersom du presser på for samboerskap vil det kunne ødelegge parforholdet. Du får vente og se om han ombestemmer seg om noen år. Anonymkode: 281f6...0f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå