Gå til innhold

Flytte nærme min x

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skilt, vi har vært det i 2 år nå. Var jeg som gjorde det slutt. Jeg skal nå kjøpe hus sammen med kjæresten min. Jeg har lyst til å flytte nærmere mine barn, på 9 og 12 år. De bor 50/50. 

Blir bedre for de om vi bor nærme hverandre i forhold til deres venner ol. 

Hvor nærme min x kan jeg flytte uten at det blir for close? Burde jeg spørre han før vi kjøper? Er jo ikke sikkert han og den nye dama liker å ha oss for nære? Huset jeg har sett på ligger 3 min unna min x, så kjører opp samme vei, tar bussen fra samme stasjon og nærbutikken på hjørnet. 

Noen med erfaringer? Trodde du det skulle være ok, men ble verre/enklere? Redd for å kjøpe også blir det feil på en måte

Anonymkode: b2ade...675

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei nei nei. Ikke samme nærbutikk, ikke samme bussstopp. Prøv å Finn en bolig som er i samme skolekrets, men at dere har skolen i mellom dere og en annen gate. 

Anonymkode: 457b0...5bd

Skrevet

Tror nok det blir for nærme med samme nærbutikk og busstopp. 

Anonymkode: 46855...c4e

Skrevet

Huff.. Personlig ville jeg ikke ønsket dette. Hadde vært rart og ikke kunne gått utenfor døra uten å møte på eksen og den nye kjæresten. Får fort felles venner i nabolaget også. Vi har mange vennepar i nærheten. 

Men hvis dere har et supert samarbeid, og alle går overens, er det jo bare fint:) 

Anonymkode: 31ace...6ce

• Liker 1
Skrevet

Er egentlig kun eksen din som kan svare på dette. Fint om barna kan gå til skolen fra begge hjemmene 😊 jeg ville ikke hatt eksen min i samme gate (vi er ikke bestevenner, akkurat, men høflig og smilende når vi treffes i forbindelse med ungene), men nærbutikk går greit (vi har samme nærbutikk nå).

Anonymkode: c32d1...883

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...