AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #1 Skrevet 24. september 2019 Vgd er bede på ubestemt tid etter at en person i natt annonserte skoleskytinger på flere videregående skoler i Nord-Norge. Det ble skrevet detaljer om våpen og fremgangsmetode, klokkeslett og dato, samt hvilke skoler som skulle bli rammet. Jeg tenkte bare å informere dere om grunnen hvis det var noen som lurte på hvorfor man ikke lenger kommer inn på forumet. Jeg regner nemlig med at det er personer her inne som vet om dette forumet. Anonymkode: 64e6d...f54 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #2 Skrevet 24. september 2019 Takk for info. Det var jo ufint av vedkommende. Anonymkode: 558d5...7e4 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #3 Skrevet 24. september 2019 VGD er jo ett ganske tåpelig debatt-forum uansett da. Nesten like ille som Kvinneguiden-forumet. Anonymkode: f2a57...5af 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #4 Skrevet 24. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: VGD er jo ett ganske tåpelig debatt-forum uansett da. Nesten like ille som Kvinneguiden-forumet. Anonymkode: f2a57...5af ...og du frekventerer begge. Anonymkode: f1a2d...44b
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #5 Skrevet 24. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ...og du frekventerer begge. Anonymkode: f1a2d...44b Ikke nå lenger. VGD har jeg kuttet ut for veldig lenge siden. Alt for mange skrullinger der. Og Kvinneguiden kommer jeg bare til for å humre av alle rotehuene og tullingene... Anonymkode: f2a57...5af
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #6 Skrevet 24. september 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke nå lenger. VGD har jeg kuttet ut for veldig lenge siden. Alt for mange skrullinger der. Og Kvinneguiden kommer jeg bare til for å humre av alle rotehuene og tullingene... Anonymkode: f2a57...5af Alltid kjekt med folk som setter seg over alle andre:-) Anonymkode: f01f8...60f 1
startelver Skrevet 24. september 2019 #7 Skrevet 24. september 2019 Kan trådstarter bekrefte dette eller er det bare et rykte? 1
Djungelvrål Skrevet 24. september 2019 #8 Skrevet 24. september 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke nå lenger. VGD har jeg kuttet ut for veldig lenge siden. Alt for mange skrullinger der. Og Kvinneguiden kommer jeg bare til for å humre av alle rotehuene og tullingene... Anonymkode: f2a57...5af På seg selv kjenner man andre.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #9 Skrevet 24. september 2019 1 time siden, startelver skrev: Kan trådstarter bekrefte dette eller er det bare et rykte? Det stemmer. Jeg tok skjermbilde for noen minutter siden. Jeg lot være å oppdatere siden slik at det ikke forsvant. Sjekk «siste innlegg»-rubrikken til høyre i bildet, dette pågikk fra halv tre og utover. Det er ikke brukernavnet som vises i bildet som gjorde det, jeg scrollet ned så det ikke skulle vises da vedkommende brukte forskjellige navn som finnes i folkeregisteret, antagelig navn personen kjente godt til. Anonymkode: 64e6d...f54
startelver Skrevet 25. september 2019 #10 Skrevet 25. september 2019 Så det var skrevet på engelsk? Noen som utgir seg for å være andre og forvirre tydeligvis. Men dette er jo bare spam som en moderator raskt kan slette. Brukerne som opprettes kan slettes av en mod med en gang. Men det er klart når det skjer midt på natten så er det ingen moderatorer som følger med. Konsekvensen av dette kan være at VG debatt kommer til å stenge for kommentering etter midnatt slik som f.eks VG sitt kommentarfelt under nyhetsartiklene. Mange brukere av VGD er oppe om natta så det vil også bety slutten for mange.
Millimani Skrevet 25. september 2019 #11 Skrevet 25. september 2019 16 hours ago, AnonymBruker said: Og Kvinneguiden kommer jeg bare til for å humre av alle rotehuene og tullingene... Anonymkode: f2a57...5af 16 hours ago, AnonymBruker said: Alltid kjekt med folk som setter seg over alle andre:-) Anonymkode: f01f8...60f Ja, ikke sant? Spesielt de som stort sett poster anonymt og ikke vil tilkjennegi seg med sitt eget nick en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå