Gå til innhold

Om du kan dette svaret er du SUPER smart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! 

Jeg klarte å slette Dattera min sin YouTube kanal med ett uhell, jeg vet egt ikke om jeg slettet den, for om jeg hadde gjort det så hadde den spurt passord ført og ikke bare ble sånn her på bildet. Noen som kan hjelpe eller gi noe tips om hvordan jeg kan gå tilbake til det gamle, hun er ekstremt lei seg og det var alt min feil. Håper noen kan redde dagen vår!

3638C1D2-D6F9-4193-8689-B6AB925F75AE.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt misvisende tittel. Kall heller tråden for «Gjennopprette YouTubekanal» Eller noe lignende det?

Tror du får flere svar under «Data og teknologi» (eller hva nå den heter). 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, The Kitten skrev:

Litt misvisende tittel. Kall heller tråden for «Gjennopprette YouTubekanal» Eller noe lignende det?

Tror du får flere svar under «Data og teknologi» (eller hva nå den heter). 

😊

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Ninab82, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...