AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #1 Skrevet 24. september 2019 Hei, Har et barn i barneskolen. Skal til å handle inn møbler og slikt til en leilighet til meg og barnet. to soverom, stue og kjøkken. vaskerom er i kjelleren. har to boder. jeg flytter gradvis og så skal vi dere på å ha barnet. vi skal ha 50 % deling men er usikker på hvordan. jeg vet ikke om jeg ønsker en uke her og en uke med pappaen. Synes det blir så lenge til jeg får sett barnet og han meg da barnet er veldig knyttet til meg. ( mammagutt) Kansje noen har noen gode råd på ting som man gjerne ikke tenker på? Anonymkode: cc609...2d1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #2 Skrevet 24. september 2019 Tenk på barnet, minimum en uke hvis 50/50 er løsningen. Barnet må jo få lov å finne roen før dere skal flytte barnet. Fult mulig å ha fast bosted jos ene foreldren, der barnet sover de fleste netter og den andre da hente på skole og ha barnet til rundt 18 tiden flere dager i uka. Anonymkode: fdcdd...90a 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #3 Skrevet 24. september 2019 Husk at gutten har like mye rett til å se pappaen sin like mye som deg. At han er en mammagutt er vel egentlig en god grunn til at dere bør ha 50/50. Anonymkode: 6864a...68e 7
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #4 Skrevet 24. september 2019 En uke i slengen synes jeg er fint. Da får de roet seg på hvert sted, og slipper flyttingen hele tiden. 2 uker er det noen som har, men det synes jeg er for lenge. Vi bytter på skolen på torsdagene. Anonymkode: e3dcc...6bc
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #5 Skrevet 24. september 2019 Det er dessverre slik at pappaen bare får sett barnet en time eller to i hverdagen men sier han vil stille opp på 50%. Barnet er dermed vant til meg mest og sier selv at han ikke vil være borte fra meg. men jeg må jo også jobbe. 50% kunne gått det, men barnet ønsker jo ikke dette. Anonymkode: cc609...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #6 Skrevet 24. september 2019 Hvorfor starter dere ikke gradvis i begynnelsen? Begynn med annenhver helg og en dag i uka, så kan dere begynne med onsdag-søndag, så utvide til en hel uke når barnet er klart Anonymkode: 77649...f58 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #7 Skrevet 24. september 2019 Barna sier gjerne at de ønsker det de er vant til. Når han og faren får sine 50%, så vil de få et tettere forhold, og barnet vil etterhvert sette pris på å få være hos far like mye som hos mor. Hvis far må ha barnevakt mesteparten av tiden, ser jeg ikke poenget med 50/50. Flott om han ønsker å stille opp 50% om det er for å bånde med barnet og ikke for å betale mindre bidrag. Anonymkode: e3dcc...6bc 3
M71 Skrevet 24. september 2019 #8 Skrevet 24. september 2019 Ta det positivt med 50/50, du får da muligheten til å ha et liv utenom bare å være mamma Når ungen blir eldre kan man gjerne dele 50/50 men da to uker i slengen. Barnet er da like mye hos dere, men bare halvparten av forflytningene
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #9 Skrevet 24. september 2019 Fordel med nok mannlig kontakt om han er en mammadalt. Anonymkode: 3b4ce...ae1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå