Gå til innhold

Sende bursdagshilsen til venninne jeg ikke har hatt kontakt med på månedsvis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er ikke direkte uvenner, men ikke venner heller helt nå. 

Blir det bare dumt eller ville du gjort det? 

Anonymkode: ff195...24f

Skrevet

Alltid koselig med en bursdagshilsen.

Anonymkode: 700d3...69a

• Liker 6
Skrevet

Ja, send en hilsen! Noen få måneder er da ingenting. Er ikke uvanlig å ha venninner man ikke ser på flere år, men likevel anse hverandre for å være nære og gode venninner. 

Anonymkode: 165c7...0a5

• Liker 6
Skrevet

Jeg syntes du skal sende :) En fin mulighet til å få kontakt igjen?

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke om vi får kontakt igjen, men har kjent henne lenge og vet hun har bursdag så feil å gjerne ignorere det da. 

• Liker 2
Skrevet

Om du ønsker videre kontakt og å begrave stridsøksen bør du sende hilsen. Om det ikke er så nøye kan du godt la være.

Anonymkode: 245a2...98c

Skrevet

Helt ærlig vet jeg ikke om jeg vil ha kontakt igjen. Er veldig skuffet, men sender så er ballen hos henne. 

Gjest Familytree
Skrevet

Jeg ville gjøre det. Det er ingenting galt, vi får alle hilsener fra folk vi ikke har sett måneder siden, eller hilsener fra slektninger vi ser en gang i året. Ønsker du å holde kontakten med denne personen senere?

Skrevet
7 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Jeg ville gjøre det. Det er ingenting galt, vi får alle hilsener fra folk vi ikke har sett måneder siden, eller hilsener fra slektninger vi ser en gang i året. Ønsker du å holde kontakten med denne personen senere?

Ja, bestemt meg for å gjøre det. 

Usikker på videre kontakt. Hadde ting gått inn i samme spor som før er svaret uten tvil nei. Hadde det skjedd en forandring så kanskje. 

Blir bare en hilsen der det står: Gratulerer med dagen. Ikke noe mer initativ enn det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...