AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #1 Skrevet 24. september 2019 Jeg lurer på hvordan dere opplever det om partneren har en fetisj, er det til og leve med. Jeg har selv en fetisj,elsker damer i skjørt og strømpebukser...for mitt vedkommende fungerer det greit da kona mi absolutt ikke har noe imot å kle seg slik, hvordan ville dere tatt det,om partneren presenterte dere for noe lignende? Noen andre her med fetisjer som dere ikke har tort å fortalt,eller som har resultert i at et forhold har havarert? Anonymkode: d3e6c...a44
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #2 Skrevet 24. september 2019 Har en fetisj for å se henne i singlet og truse når hun er hjemme, som "koseklær". Men det er kanskje mer rå biologisk drift enn en fetisj. Psycho sexy antrekk. Dama synes ikke det passer seg. Nei vel. Anonymkode: 0bfd1...316
Hanako Skrevet 24. september 2019 #3 Skrevet 24. september 2019 De jeg har holdt på med som har en fetisj har relativt harmløse fetisjer tilsvarende den du nevner. Har ingen problemer med det så lenge det ikke er "syke" ting. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #4 Skrevet 24. september 2019 Har fetisj for lakk, lær, støvletter og bleier. Spesielt det siste har vært et problem ved inngåelse av nye forhold... Anonymkode: b9abf...8b4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #5 Skrevet 24. september 2019 Selv om seksuell fetisjisme etterhvert er blitt ganske mainstream, står det for meg som en avsporet seksualitet. Å gjøre døde ting, eller handlinger og ritualer uten seksuell tilknytning, til gjenstand for lyst eller drift er og blir biologisk/psykologisk unaturlig. Anonymkode: 4e809...396
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #6 Skrevet 24. september 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om seksuell fetisjisme etterhvert er blitt ganske mainstream, står det for meg som en avsporet seksualitet. Å gjøre døde ting, eller handlinger og ritualer uten seksuell tilknytning, til gjenstand for lyst eller drift er og blir biologisk/psykologisk unaturlig. Anonymkode: 4e809...396 Avsporet seksualitet???prøver du å fremstå intelligent, mens det du skriver bare er dumt? Så alle som blir tent på noe annet enn det du gjør, anser du som biologisk/psykologisk unaturlige? Jeg tipper du er single,og forblir singel med et slik syn på andre mennesker. Anonymkode: d3e6c...a44 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #7 Skrevet 24. september 2019 Har fetish for soveposer, det går greit, selv om partneren ikke har samme greia. Men det hadde vært sykt bra om partneren hadde likt det eller hadde hatt en annen fetish. Letter å bytte litt da om en gjør ting sammen, og blir ikke så flaut om en gjør ting sammen. Anonymkode: 7e24f...f44
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #8 Skrevet 24. september 2019 Har fetish på menn i kvinneklær. Ikke som i drag eller noe. Men hadde blitt stoked AF om mannen hadde dratt på seg en strømpebukse og sminke liksom, og han er mann med stod M. Tror det er noe med kontrasten eller noe. Androgynitet, kanskje. Det er jo hot. Meeen det holder jeg for meg selv. Også tenner jeg på bondage og dominans. Begge veger. Anonymkode: 96f10...44b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå