AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #1 Skrevet 24. september 2019 Noen som vet? Og kan man ha fraværende eggløsning feks en måned, men så ha eggløsning neste? Anonymkode: f4392...064
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #2 Skrevet 24. september 2019 Utenom å ta blodprøver for å måle hormonnivåer så er vel måling av basaltemperatur den beste metoden. Har veldig god erfaring med temping! Brukte det i starten da jeg lurte på hvorfor jeg ikke ble gravid. Fikk flotte grafer over syklusen som ble anerkjent av både fastlegen og gynekologen som jeg umiddelbar ble henvist til da jeg forklarte hva grafene viste. Jeg hadde eggløsning hver mnd, men alt for kort lutealfase. Har nok naturlig lavt progesteron. Så måtte ha litt hjelp for å få spirer til å sitte. men tempingen viste bildet veldig veldig klart faktisk. og ja, man kan absolutt ha sykluser uten eggløsning nå og da. Kroppen er lunefull. Min el kom sjelden på samme dag, alt fra dag 11 til dag 17. Så det var også overraskende etter å ha lest at den «alltid» er på dag 14. Tipper de fleste finner at det ikke stemmer.:: Anonymkode: c31bb...d42 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #3 Skrevet 24. september 2019 Takk. Hva beregnes for å være en for kort lutealfase egentlig? Leser så mye forskjellig. Kan man ha dårlig progesteron selv om man har bra lengde på lutealfasen tro? Anonymkode: f4392...064
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #4 Skrevet 24. september 2019 Jeg hadde sykluser uten eggløsning, og noen med. Ble ikke gravid på egen hånd, varierende sykluslengde, varierende grad av symptomer rundt el og menstruasjon. Passet også godt med at jeg er litt overvektig med litt for mye rundt magen. Anonymkode: 1dbb8...185
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #5 Skrevet 24. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk. Hva beregnes for å være en for kort lutealfase egentlig? Leser så mye forskjellig. Kan man ha dårlig progesteron selv om man har bra lengde på lutealfasen tro? Anonymkode: f4392...064 Under 10 dager, 10 er OK, 9 regnes som problematisk. progesteron har jeg ikke peiling på😅 Anonymkode: 9a88f...4ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå