kisskissbangbang Skrevet 26. september 2019 #41 Del Skrevet 26. september 2019 Jeg liker godt sleeves og store leketøy som variasjon og krydder, men ekte vare er best. Jeg foretrekker nærhet og hud mot hud uten noe mellom oss (kondom inkludert). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #42 Del Skrevet 26. september 2019 4 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Jeg liker godt sleeves og store leketøy som variasjon og krydder, men ekte vare er best. Jeg foretrekker nærhet og hud mot hud uten noe mellom oss (kondom inkludert). I hvilke settinger er du i humør til litt ekstra volum? Kanskje du med noen ord kan inspirere andre kvinner til hva som gjør at du liker sleeve som krydder. Selv liker jeg sleeve ved misjonær da den gir et bedre trykk på området rundt, klitoris, og i alle veggene i skjeden, g punktet. Med den myke ekstra lengden vil en og skape følelsen av at en masserer Cervix. Hun liker det utenom når hun har menstruasjon. Anonymkode: 91f9b...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #43 Del Skrevet 26. september 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare jeg som syns det er fryktelig vondt med harde, store ting der inne? En penis er jo «myk» på sin måte, ikke hard som plast. Kommer virkelig damene av dette? Anonymkode: a4972...18a Våres er silikon, ikke hardplast. Anonymkode: be853...4df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #44 Del Skrevet 28. september 2019 Hvilke sleeves har folk da? Finnes jo uendelig mange forskjellige. Håper de som har kan legge ut link eller noe. Anonymkode: c9bc6...940 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #45 Del Skrevet 28. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvilke sleeves har folk da? Finnes jo uendelig mange forskjellige. Håper de som har kan legge ut link eller noe. Anonymkode: c9bc6...940 https://www.sinful.no/sono-no-17-dong-extension-penis-sleeve Denne foreksempel bruker vi mye. Det som er viktig er å finne en type som passer til penisen til mannen. Har man litt stor penis i utgangspungtet og vil ha ekstra tykkelse er denne bra. Anonymkode: 9a37a...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #46 Del Skrevet 28. september 2019 På 26.9.2019 den 15.34, kisskissbangbang skrev: Jeg liker godt sleeves og store leketøy som variasjon og krydder, men ekte vare er best. Jeg foretrekker nærhet og hud mot hud uten noe mellom oss (kondom inkludert). Mhm syns også det er deilig som variasjon. Å leke litt å fylle opp dama litt ekstra på kåte lekne dager er spennende og deilig.😅 Anonymkode: 9a37a...00f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #47 Del Skrevet 28. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.sinful.no/sono-no-17-dong-extension-penis-sleeve Denne foreksempel bruker vi mye. Det som er viktig er å finne en type som passer til penisen til mannen. Har man litt stor penis i utgangspungtet og vil ha ekstra tykkelse er denne bra. Anonymkode: 9a37a...00f Hvis lengden er der allerede, men omkretsen vil økes vil jeg heller anbefale Fatboy Cocksleeve. Med den økes volumet med ca 200ml. For en vanlig penis vil det tilsvare 100% økning, men bare 10% i lengde. Med det økte volumet vil 99% av kvinner oppleve at alle vagina sine vegger stimuleteres og at G punktet, klitoris indre deler og Cervix aktiveres. Med lett stimulering av klitoris, bryster og en tilstedeværende nærhet så ligger dette an til å bli en suksess. For deg som er kort, men har bra omkrets så er Sono 17 absolutt å anbefale. Med den korte og tykke kan du med denne modellen nå områder som ligger dypt, slik at hun opplever å bli stimulert hele veien. For deg som sliter med at du ikke blir 100% hard gjennom hele samleiet så er nok Tom of Finland modellen ideell. Den er ikke å anbefale for de store gutta. Du får vondt. Den bli for oss litt kort innvendig og gir med sin rigidhet mindre fleksibilitet etter for solid omkrets. Men for deg som den passer så vil nok dama sette pris på at du ikke detter mens dere holder på. Alle modeller har lang holdbarhet hvis du behandler dem med sunn fornuft. Husk alltid å rengjøre dem godt. Oppbevar dem tørt i luftig bomull. Ikke glem glidemiddel. Det er 2X av hva hun vanligvis får, så ikke bli overrasket over at hun etter kort tid vil respondere heftig. Anonymkode: 91f9b...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 28. september 2019 #48 Del Skrevet 28. september 2019 På 25.9.2019 den 7.44, AnonymBruker skrev: Slik svarer de med manglende erfaring. Å ha på kondom har den motsatte effekten. Penis oppleves mindre. Med sleeve vil den kjennes større ut. Så før du antar mer, prøv en av de anbefalte modeller folk har nevnt her. Anonymkode: 91f9b...648 Så hvor mye mindre føler man da ca.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #49 Del Skrevet 28. september 2019 17 minutter siden, jabx skrev: Så hvor mye mindre føler man da ca.? Prøv å sette på en et normalt kondom med omkrets 10,6 cm på en penis med omkrets 18 cm. Kondomet vil søke sin naturlige form, og vil med det motarbeide den naturlige vaskulære statusen en ereksjon gir en penis. En annen utfordring er å rulle på kondomet. Det er særlig i begynnelsen, når den er som en liten O ring, svært så ubehagelig. Så de som lager sleeves i ulike størrelser og som får dem godkjente som kondomer vil bli godt mottatt av særlig menn med solid omkrets. Heldigvis finnes gode merker som kan bestilles, men de på butikken der du bor er ikke for alle. Anonymkode: 91f9b...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 28. september 2019 #50 Del Skrevet 28. september 2019 Jeg søkte ganske mye rundt for ett år siden. Er det noen som har en link til en sleeve hvor innsiden har lengde på rundt 19 cm? Helst i det materialet som føles ganske naturlig ut og med mye fleksibilitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #51 Del Skrevet 28. september 2019 Fatboy Cocksleeve. Siden du er 19 cm så kan både sport 15cm og large 20cm passe. Large gir 33% mer volum enn sport. Sport foretrekkes nok av de som ønsker en mer tight feeling. Selv har jeg foretrukket large siden den kom. Den er tight på min. Anonymkode: 91f9b...648 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 28. september 2019 #52 Del Skrevet 28. september 2019 24 minutter siden, AnonymBruker said: Fatboy Cocksleeve. Siden du er 19 cm så kan både sport 15cm og large 20cm passe. Large gir 33% mer volum enn sport. Sport foretrekkes nok av de som ønsker en mer tight feeling. Selv har jeg foretrukket large siden den kom. Den er tight på min. Anonymkode: 91f9b...648 Interessant! Skal definitivt teste det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #53 Del Skrevet 28. september 2019 10 timer siden, Katten.2.0 skrev: Interessant! Skal definitivt teste det! De selges hos norske nettbutikker. Lykke til. Tipper det blir en positiv opplevelse for dere begge. Anonymkode: 91f9b...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #54 Del Skrevet 29. september 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Fatboy Cocksleeve. Siden du er 19 cm så kan både sport 15cm og large 20cm passe. Large gir 33% mer volum enn sport. Sport foretrekkes nok av de som ønsker en mer tight feeling. Selv har jeg foretrukket large siden den kom. Den er tight på min. Anonymkode: 91f9b...648 Bruker dere ball strappen på fatboy cocksleeven? Anonymkode: 9a37a...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #55 Del Skrevet 29. september 2019 https://www.sinful.no/vixen-creations-colossus-penis-sleeve-18-cm Skulle ønske denne hadde en indre dybde på 18-19 cm. Ser ut som den er laget i veldig god kvalitet. Passer nok perfekt for de med gjennomsnittlig penisstørrelse. Anonymkode: 9a37a...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #56 Del Skrevet 29. september 2019 På 26.9.2019 den 7.58, AnonymBruker skrev: Her får jaggu meg TS et utfyllende svar.... a32, det holder ikke med bare poteter til middag 😉 Anonymkode: 91f9b...648 Ikke så mye mer å utfylle. Tipper jeg er stor nok til større kuk. Ekser har hatt flere dildoer inni meg samtidig, eller kuk+ dildo. Nå har jeg ny kjæreste og er liksom ikke det første man spør om, om de vil ha en sleeve utenpå kuken. Anonymkode: 8ff1e...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #57 Del Skrevet 29. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke så mye mer å utfylle. Tipper jeg er stor nok til større kuk. Ekser har hatt flere dildoer inni meg samtidig, eller kuk+ dildo. Nå har jeg ny kjæreste og er liksom ikke det første man spør om, om de vil ha en sleeve utenpå kuken. Anonymkode: 8ff1e...a32 Du kan jo spørre om han vil leke med dildoer? Har dere ikke brukt vibrator eller dildo sammen? Er lettere å introdusere sleeve etter å ha lekt litt sammen med store dildoer. Da blir ikke steget så stort til å bruke sleeve. 🙂 På meg og partneren min begynte det med å bruke litt store dildoer, og var faktigst jeg som spurte om hun ville bruke sleeve. Det ville hun veldig gjerne😅👍 Anonymkode: 9a37a...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #58 Del Skrevet 29. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo spørre om han vil leke med dildoer? Har dere ikke brukt vibrator eller dildo sammen? Er lettere å introdusere sleeve etter å ha lekt litt sammen med store dildoer. Da blir ikke steget så stort til å bruke sleeve. 🙂 På meg og partneren min begynte det med å bruke litt store dildoer, og var faktigst jeg som spurte om hun ville bruke sleeve. Det ville hun veldig gjerne😅👍 Anonymkode: 9a37a...00f Ja, vi har brukt vibrator/dildo sammen. Anonymkode: 8ff1e...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #59 Del Skrevet 29. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.sinful.no/vixen-creations-colossus-penis-sleeve-18-cm Skulle ønske denne hadde en indre dybde på 18-19 cm. Ser ut som den er laget i veldig god kvalitet. Passer nok perfekt for de med gjennomsnittlig penisstørrelse. Anonymkode: 9a37a...00f Den likte vi ikke. Ujevn i veggene slik at den ikke sitter 100%. De nevnte i mine tidligere innlegg er betydelig bedre. Colossus ser bedre ut enn den viste seg å være, dessverre. Og for deg blir den nok noe knapp. Anonymkode: 91f9b...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #60 Del Skrevet 29. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker dere ball strappen på fatboy cocksleeven? Anonymkode: 9a37a...00f De er myke og fungerer fint. Mine baller er bra store og det er jo digg når hun napper i dem mens en jobber på. Anonymkode: 91f9b...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå