Gå til innhold

Hva syns dere damer om sleeve/penishylse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Thyra skrev:

Men om det blir så utrolig mye mindre følsomt for mannen med en tynn kondom, kan han vel ikke kjenne noenting med en slik tykk hylse på?!? 

Legg merke til svarene du får. For mange menn er det å bidra til hennes nytelse og orgasme vesentlig. En vet at en klarer å komme selv, men ønsker at hun skal oppleve det samme. Ikke undervurder menns behov for å ville gi og bidra. Å komme er et kort boost. Å få dama til å komme er et boost som varer lenger. Rett og slett avhengighetsskapende. Så kjøp en sleeve til mannen din, da er du ei bedre dame enn hun du presenterer i denne tråden. Become a sizequeen.

Anonymkode: 91f9b...648

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så for menn som ikke har stor nok penis til å fylle kvinnen er det lurt å bruke en sånn? 

Anonymkode: 457b2...fa6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Så for menn som ikke har stor nok penis til å fylle kvinnen er det lurt å bruke en sånn? 

Ja, har du liten penis kan du bruke en slik. Men det at du bruker en slik en betyr ikke at du har liten penis. Det kan brukes bare for å endre karakteren på samleiet.

Det er ikke slik at damene går rundt med et konstant "slagvolum". Du kan stimulere med en finger og du kan stimulere med hele neven. Hvis dama liker å være litt sub, så er det å "straffepule" henne med tåpelig stor penis også en greie. Med oppvarming, smøring og stemning er det mange jenter som liker følelsen av å bli tøyd litt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For samleie, gjerne en tanke verdt å gjøre seg. For sex forøvrig ikke nødvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MuffinStud skrev:

Ja, har du liten penis kan du bruke en slik. Men det at du bruker en slik en betyr ikke at du har liten penis. Det kan brukes bare for å endre karakteren på samleiet.

Det er ikke slik at damene går rundt med et konstant "slagvolum". Du kan stimulere med en finger og du kan stimulere med hele neven. Hvis dama liker å være litt sub, så er det å "straffepule" henne med tåpelig stor penis også en greie. Med oppvarming, smøring og stemning er det mange jenter som liker følelsen av å bli tøyd litt.

Der har du et av mange gode svar.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Legg merke til svarene du får. For mange menn er det å bidra til hennes nytelse og orgasme vesentlig. En vet at en klarer å komme selv, men ønsker at hun skal oppleve det samme. Ikke undervurder menns behov for å ville gi og bidra. Å komme er et kort boost. Å få dama til å komme er et boost som varer lenger. Rett og slett avhengighetsskapende. Så kjøp en sleeve til mannen din, da er du ei bedre dame enn hun du presenterer i denne tråden. Become a sizequeen.

Men ikke alle kvinner synes at det å bly fyllt opp av noe stort er toppen av nytelse. Og jeg ser ikke bort fra at en del menn ville ha tatt et slikt forslag som et tegn på at de var for dårlig utstyrt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som syns det er fryktelig vondt med harde, store ting der inne? En penis er jo «myk» på sin måte, ikke hard som plast. Kommer virkelig damene av dette?

Anonymkode: a4972...18a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jeg er med nå opplevde sin første vaginale orgasme noen sinne, når vi begynte å bruke sleeve. Syns så absolutt det er verdt 300-500 kr, med tanke på responsen man får fra dama. De fleste menn blir kåte av å gi dama orgasme, så enten det er en vibrator eller sleeve, spiller ingen rolle.🙂

Anonymkode: 9a37a...00f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som syns det er fryktelig vondt med harde, store ting der inne? En penis er jo «myk» på sin måte, ikke hard som plast. Kommer virkelig damene av dette?

De tre modeller vi nevner er ikke harde. De er uten penis inni meget myke. Det er ikke silikon type 80 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Thyra skrev:

Men ikke alle kvinner synes at det å bly fyllt opp av noe stort er toppen av nytelse. Og jeg ser ikke bort fra at en del menn ville ha tatt et slikt forslag som et tegn på at de var for dårlig utstyrt. 

Størrelsen på penis har null med bruk av sleeve. Selv godt over normalområdet. Det gjelder å finne rett model for å skape ønsket effekt. Dypt, tjukk eller hard? Hva ønsker fruen i kveld? Akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Er da drøssevis av kvinner som ønsker at mannen skal bruke kondom og hvor mennene protesterer og klager over at sexen da blir dårligere for dem.  Så virker ikke som om dette med "bidra til hennes nytelse" er spesielt konsekvent. 

Anonymkode: 094a2...626

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er da drøssevis av kvinner som ønsker at mannen skal bruke kondom og hvor mennene protesterer og klager over at sexen da blir dårligere for dem.  Så virker ikke som om dette med "bidra til hennes nytelse" er spesielt konsekvent. 

Anonymkode: 094a2...626

Nei, vi mannfolk er ikke like. Det er en grunn til at noen av oss er bedre likt enn andre. Det er noen av oss som har selvtillit til å gjøre det som skal til for å skape resultater. Om det er å bruke en sleeve eller annet, hvorfor ikke. Gøy når dama kommer som en kule.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Bare jeg som syns det er fryktelig vondt med harde, store ting der inne?

Nei, det er ikke bare du. Takke meg til en god, gammeldags kuk.

Anonymkode: bbf77...109

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

P.S. Jeg ser at TS spør hva damer synes, men det er jo mest menn som svarer hva de synes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

P.S. Jeg ser at TS spør hva damer synes, men det er jo mest menn som svarer hva de synes.

Da hadde TS fått mange utfyllende svar...... 

Tråden hadde daua som Doffen, lenge før den startet.

Det er kanskje på tide at enkelte erkjenner at uten mannfolk her så hadde dette vært et døvt forum? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde gjerne prøvd det. Dame. 

Anonymkode: 8ff1e...a32

Her får jaggu meg TS et utfyllende svar....

a32, det holder ikke med bare poteter til middag 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sleeve er designet for å gjøre penis større, så nei jeg har ingen interesse av det, da større ikke gir meg mer nytelse. Større er værre. Større gir ikke meg mer nytelse. Jeg vil ha en fin akkurat passe størrelse, som ikke strekker meg mye og gir meg smerte. Samme går for lengde, å treffe bunnen, det er ikke godt 😵

For meg er også nærhet en del av sex med noen. Ja jeg bruker leketøy når jeg er alene, men når jeg faktisk har en mann i senga, vil jeg ha ham i senga og ikke et leketøy. Kondom er et must, men de er såpass tynne i dag at det ikke påvirker meg og hva jeg føler av nærhet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Ariana807 skrev:

En sleeve er designet for å gjøre penis større, så nei jeg har ingen interesse av det, da større ikke gir meg mer nytelse. Større er værre. Større gir ikke meg mer nytelse. Jeg vil ha en fin akkurat passe størrelse, som ikke strekker meg mye og gir meg smerte. Samme går for lengde, å treffe bunnen, det er ikke godt 😵

For meg er også nærhet en del av sex med noen. Ja jeg bruker leketøy når jeg er alene, men når jeg faktisk har en mann i senga, vil jeg ha ham i senga og ikke et leketøy. Kondom er et must, men de er såpass tynne i dag at det ikke påvirker meg og hva jeg føler av nærhet. 

Her var et bra svar. Utfyllende og full av argumenter. Er det andre som har andre tanker og erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ariana807 skrev:

Det er samme inntrykket jeg har. Jeg leker gjerne med større leketøy, mens partnere helt klart foretrekker ekte vare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...