Gå til innhold

Hva syns dere damer om sleeve/penishylse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noe dere hadde syntes var spennende å prøve ut sammen med partner, for å få litt variasjon og ekstra krydder i sexlivet?

Mange bruker jo dildo, vibratorer, penisringer med og uten vibrasjon både som forspill og under samleie og div andre sexleketøy. Lurer derfor på om mange kvinner kunne tenkt seg å prøve dette eller har prøvd det med partner?🙂

Anonymkode: 9a37a...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man skal ha den på penis så kjenner man vel ingenting under sex?

Anonymkode: 457b2...fa6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det kan være moro innimellom, men virkelig ikke nødvendig 

Anonymkode: be853...4df

Er litt samme her. Men dama kommer ofte litt fortere og litt sterkere når vi bruker det, spessielt hvis jeg slikker henne til orgasme før vi har samleie. Gir et lite ekstra kick for å få variasjon. Hvordan type bruker dere? Vi har prøvd Tom of Finland sine, fatboy cocksleeve og sono sin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er litt samme her. Men dama kommer ofte litt fortere og litt sterkere når vi bruker det, spessielt hvis jeg slikker henne til orgasme før vi har samleie. Gir et lite ekstra kick for å få variasjon. Hvordan type bruker dere? Vi har prøvd Tom of Finland sine, fatboy cocksleeve og sono sin.

Vi har 2 forskjellige fra Bad Dragon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo man kan få orgasme under samleie når vi bruker den. Den demper litt av følsomheten sånn at man holder litt lengre enn normalt, men det tror jeg de fleste damer bare setter pris på siden mange menn ofte kommer før dama har fått orgasme. Kjenner bevgelsene hennes godt med den på og kjenner godt når hun klemmer rundt den. Egentlig bare positive erfaringer som et ekstra krydder i sexen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi har 2 forskjellige fra Bad Dragon

Okei. Har sett litt på de, og vurdert de. Artig å prøve noe nytt.🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og jeg er vel normalt utstyrt. 
Elsker å eksperimentere å prøve nye ting så jeg kjøpte et par sånne. 
Samboeren min var først lunken men både jeg og henne synes det piffer opp og hun digger at jeg bruker dem av og til 😁

Anonymkode: 3eb0e...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser først og fremst utrolig komisk ut. Ikke lett å få gjennomført noe som helst mellom latteranfallene🤣😂😆

Anonymkode: 8793b...153

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo man kan få orgasme under samleie når vi bruker den. Den demper litt av følsomheten sånn at man holder litt lengre enn normalt, men det tror jeg de fleste damer bare setter pris på siden mange menn ofte kommer før dama har fått orgasme. Kjenner bevgelsene hennes godt med den på og kjenner godt når hun klemmer rundt den. Egentlig bare positive erfaringer som et ekstra krydder i sexen.

Men hvis penishylsen er større enn penisen så vil vel bare kvinnen kjenne mest? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en penis hylse og gleder meg til å prøve den sammen med dama.

Som alt annet sexleketøy så tenker jeg det kan være artig å bruke innimellom.

Anonymkode: c9bc6...940

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme. Men kvaliteten varierer. Sono 17, Tom of Finland, Fatboy Cocksleeve er merker som ikke lukter, er lette å rengjøre og som holder høy kvalitet. Disse kommer i ulike størrelser og som stor i utgangspunktet så er Fatboy min favoritt. De andre gjør meg for lang, med dem blir den ca 11 tommer. Mellom 25 og 30 cm. Fatboy gjør at penis særlig i omkrets øker fra tjukk til enorm. Hun liker det 😉

Forskjellen på Tom of Finland og de andre er at den er litt me3 fast og kan nok hjelpe de som trenger litt støtte på veien. For min del er den dermed litt short innvendig og med det for liten. Men rent objektivt så er den bra. Har kjøpt andre, men faen for en lukt. Sitrus og guffent aromatisk for å dekke over dårlig kinesisk kvalitet. Nei, kjøp nevnte som er fri for miljøgifter og hormoner.

Gi dama opplevelsen hun trenger, liker hun det stort, hvorfor ikke? Det er du som er det motion in the ocean. 

Min favoritt er fra rx.sleeve.com, model zuma. Pris 4000. Hun kommer som en kule.

Anonymkode: 91f9b...648

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når så mange klager på hvor ille det er å nruke kondom, kan vel neppe dette være noe særlig... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Thyra skrev:

Når så mange klager på hvor ille det er å nruke kondom, kan vel neppe dette være noe særlig... 

Slik svarer de med manglende erfaring. Å ha på kondom har den motsatte effekten. Penis oppleves mindre. Med sleeve vil den kjennes større ut. Så før du antar mer, prøv en av de anbefalte modeller folk har nevnt her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ser først og fremst utrolig komisk ut. Ikke lett å få gjennomført noe som helst mellom latteranfallene🤣😂😆

Anonymkode: 8793b...153

De lydene som kommer når man tar det på kan msn ikke overse😅🤣🤣🤣

Anonymkode: f743d...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slik svarer de med manglende erfaring. Å ha på kondom har den motsatte effekten. Penis oppleves mindre. Med sleeve vil den kjennes større ut. Så før du antar mer, prøv en av de anbefalte modeller folk har nevnt her.

Men om det blir så utrolig mye mindre følsomt for mannen med en tynn kondom, kan han vel ikke kjenne noenting med en slik tykk hylse på?!? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Thyra said:

Men om det blir så utrolig mye mindre følsomt for mannen med en tynn kondom, kan han vel ikke kjenne noenting med en slik tykk hylse på?!? 

Det er ofte litt av det mentale spillet som utspiller seg med en slik en.

En gang i blant bytter vi, slik at kjæresten er den dominante i noen dager. Da kan hun få meg til å bruke den, nettopp for å maksimere hennes nytelse og minimere min. Da blir selve hylsa en liten del i et større meget tennende spill.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis penishylsen er større enn penisen så vil vel bare kvinnen kjenne mest? 

Den gir jo aller størst nytelse for dama siden hun blir mere fylt opp, men nyter også å bruke den. Holder litt lengre enn  normalt, men det syns jeg bare er positivt når man vil gi dama 1-3 orgasmer før jeg selv kommer. Har ikke hatt problem med å få orgasme med den på, men finnes sikkert menn som kanskje er mindre følsom som sliter med å komme med den på. Hver gang man går inn og ut, så blir jo penis "runket" i hylsen siden friksjon i hylsen gjør det deilig for mannen også.🙂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...