AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #1 Skrevet 24. september 2019 Må i bunn og grunn fornye hele garderoben min. Må si jeg er sykt lei av å kjøpe klær som holder seg dårlig i vask, så nå trenger jeg hjelp til hvor jeg kan handle for å få tak i klær av kvalitet. Noen som kan hjelpe? Jeg er ikke spesielt opptatt av merker, men ønsker en nøytral klassisk garderobe. Hvor kan jeg handle for å få tak i klær som er av god kvaliteten, men ikke shitdyre? Anonymkode: 7b9c6...005 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #2 Skrevet 24. september 2019 Spørs hva du mener med dyre klær. Jeg har en del fra Filippa K, InWear og Tiger som har holdt seg bra i vask. Og noe fra de merkene som ikke har vært så bra. Er ikke så imponert over kvaliteten på Samsøe, Marlene Birger eller 2nd day. Det viktigste er vel å vurdere kvaliteten på stoff og sømmer før man kjøper noe (enten det er dyrt eller billig). Kjenner jo ofte på stoffet om det er "brukandes". Og sjekker alltid vaskeanvisning. Anonymkode: 1fe65...c05
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #3 Skrevet 24. september 2019 Er veldig imponert over Premium Quality på HM. Kan være verdt å sjekke ut. Anonymkode: 3fc5a...7ab
Roci Skrevet 24. september 2019 #4 Skrevet 24. september 2019 Hvis du kan handle på nett, så er Massimo Dutti og &Other Stories verd å sjekke.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #5 Skrevet 24. september 2019 Dersom de jeg nevnte over er for dyre, så kan man finne ok ting hos Selected Femme, Part Two, Saint Tropez, Oasis. Noe ræl, og noe bra iflg min erfaring. Anonymkode: 1fe65...c05 1
BeautyBox Skrevet 24. september 2019 #6 Skrevet 24. september 2019 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Må i bunn og grunn fornye hele garderoben min. Må si jeg er sykt lei av å kjøpe klær som holder seg dårlig i vask, så nå trenger jeg hjelp til hvor jeg kan handle for å få tak i klær av kvalitet. Noen som kan hjelpe? Jeg er ikke spesielt opptatt av merker, men ønsker en nøytral klassisk garderobe. Hvor kan jeg handle for å få tak i klær som er av god kvaliteten, men ikke shitdyre? Anonymkode: 7b9c6...005 Du vil kanskje klassifisere det som dritdyrt, men jeg har sett at kvaliteten veier opp for det. Jeg synes jeg må fornye rimeligere klær mye oftere pga kvaliteten på tekstilene. Merker jeg synes har god kvalitet er: Jean Paul, Esprit, Gant, Samsøe & Samsøe, Malene Birger, Ralph Lauren, Lacoste, Levis', Karve (bukser) og Manzini. Jeg har en god basisgarderobe bestående av hovedsakelig disse merkene og må veldig sjeldent kjøpe nye klær. Det er nok flere av de gode merkene, men jeg har nok ikke den største garderoben. Disse merkene har også ganske mye av den nøytrale og klassiske stilen. Du kan også noen ganger få kjøpt klær av god kvalitet på H&M, slik som t-skjorter i ren bomull og gensere i ren merinoull etc. Gode skjerf i ren ull kan du få kjøpt hos klesbutikker som Match og ICHI, uten at det trenger å koste så mye. Selv er jeg fan av skjerfene fra ICHI. Ellers kan jeg anbefale deg å ønske deg hjemmestrikkede plagg i julegave og bursdagsgave, disse er de som har holdt seg desidert lengst i min garderobe. Eventuelt kan du strikke selv. Bare sørg for at det ikke brukes syntetisk garn Hvis du synes det er stress å drodle butikker for å finne klær, vil jeg anbefale deg å bare ta en tur innom nærmeste Match-butikk. Jeg mener at prisene der ikke er så altfor høye, og samtidig vil du være garantert klær av god kvalitet som varer lenge. Endret 24. september 2019 av BeautyBox 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå