Gå til innhold

Hvilke gravidklær har du kjøpt? Leter etter inspirasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det hjelper lite med sånne gravidstrømpebukser, det er mye mindre hold i de fordi de ikke skal presse på magen, så de glatter ikke over noe som helst. 

Anonymkode: 0714f...54e

Bruker vanlige en så lenge så det funker for meg. Men finnes jo også gravid Spanx da. Høres ikke så komfortabelt ut egentlig men kan jo testes.

Anonymkode: eff6e...254

Skrevet

Kjøpte et par mama-jeans, ellers brukte jeg de vanlige klærne mine. Jeg bodde nesten i stretchy kjoler og skjørt, da. Blyantskjørt i myk bomullskvalitet og korte(re) topper og gensere. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes dere det altså? er dere veldig slanke? Jeg får helt angst av tanken på antydning til lovehandles i sånne kjoler. 

Anonymkode: 0714f...54e

enig, slike kjoler viser "alt" man skal ikke ha en eneste valk noe sted for å kle den. Fint å vise frem magen, men den viser jo alt annet også...

• Liker 3
Skrevet

Satt akkurat og pløyet nettet for mammaklær. Var på H&M i går og fant ingenting jeg likte. Jeg har vært innom noen nisjebutikker og kjøpt noen fine klær. Ikke gravidklær, men klær i kvalitet. Kjøpte noen skjorter og skjørt i større størrelser enn det jeg vanligvis bruker, som ikke strammer. Så hvis det er noen som har fine kvalitetsklær å anbefale er jeg interessert :) 

På utkikk etter en jakke/kåpe til vinteren også nå :) 

Anonymkode: 12645...9e9

• Liker 1
Skrevet

Trange kjoler synes jeg var finest da magen begynte å vises ordentlig, men som høygravid føler jeg meg ikke helt vel i dem lenger. Liker best kjoler med «empireliv». De fremhever magen, men ikke alt det andre😛 Fant noen på Zalando.

Anonymkode: a9e95...ae4

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker Boob sine klær, veldig fint med plagg som kan brukes i ammeperioden også. Omslagskjoler funker også både før og etter fødsel. Jeg bruker også gravidjeans masse etter fødsel (etter noen runder i tørketrommel kan jeg ikke forstå at de noensinne passet FØR fødsel :P ). 

Har også brukt stretchy kjoler. Har ikke helt brydd meg om at det ikke er sååå flatterende. 

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker det heller ikke til vanlig, syntes bare det er fint som gravid. Kanskje det er fordi jeg har inntrykk av at det er sånn gravide blir fremstilt på film. I en snekkerbukse med en dott på hodet malende på et babyrom☺️

Anonymkode: 04af9...467

Der sier du noe. Det ga meg faktisk en god vibe 😁

Anonymkode: d6340...9c3

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trange kjoler synes jeg var finest da magen begynte å vises ordentlig, men som høygravid føler jeg meg ikke helt vel i dem lenger. Liker best kjoler med «empireliv». De fremhever magen, men ikke alt det andre😛 Fant noen på Zalando.

Anonymkode: a9e95...ae4

Nei, som høygravid opplevde jeg sist at gravidtoppene i L krøp over magen, i bukse brukte jeg s. Rett og slett for små. Håpløst å finne klær på slutten. 

Skrevet
20 timer siden, kaleidoskop skrev:

Legger du skjørtet over eller under magen? Skjørt synes jeg er helt umulig. 

Tipper under. Med genser eller topp over som skjuler hvor langt ned skjørtet sitter? 

Skrevet
20 timer siden, kaleidoskop skrev:

Legger du skjørtet over eller under magen? Skjørt synes jeg er helt umulig. 

Jeg bruker strechy skjørt som jeg har over magen, hjelper også med å holde t-skjorten på plass/det gjør ikke noe om den glir opp. Bruker både gravid skjørt og stretch skjørt jeg allerede hadde, uke 32 nå

Anonymkode: 3c183...5da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...