Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Neida. Gud ga deg riktignok den frie vilje. Men vi har en bedre og morsommere pensjonsplan - ville bare nevne det. 

Endret av Satansjøl
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg et en av Jesus sine arme små. Er det flere arme små her? Jeg er en arm små. 

Anonymkode: 353e9...a28

Skrevet
On 10/5/2019 at 10:06 PM, Satansjøl said:

Neida. Gud ga deg riktignok den frie vilje. Men vi har en bedre og morsommere pensjonsplan - ville bare nevne det. 

Holder du av suiten til meg? 

Skrevet
22 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Holder du av suiten til meg? 

Selvsagt, lille kattepus! Hvilken av dem vil du ha? "Den røde grotte", "Den lille sorte", eller "Torturkammer á la Middelalderen"? 

Vi holder forøvrig på med å bygge ut - Tante Siv og Erna var jo så rause med oss i statsbudsjettet :danse:

• Liker 2
Skrevet
9 hours ago, Satansjøl said:

Selvsagt, lille kattepus! Hvilken av dem vil du ha? "Den røde grotte", "Den lille sorte", eller "Torturkammer á la Middelalderen"? 

Vi holder forøvrig på med å bygge ut - Tante Siv og Erna var jo så rause med oss i statsbudsjettet :danse:

Planlegger faktisk å lage et torturkammer a la middelalderen selv. Aldri feil med et lite dungeon i kjelleren. 

Hahaha, dét forklarer så mye! 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Planlegger faktisk å lage et torturkammer a la middelalderen selv. Aldri feil med et lite dungeon i kjelleren. 

Hahaha, dét forklarer så mye! 

Kjeller-dungeons til folket! 

Vår Herre ga menneskene fri vilje, jeg sørget for å gi menneskene kreativitet. I selvskrytets ånd må jeg si at jeg er ganske fornøyd med hva dere har funnet på og stelt i stand gjennom årene. Jeg er rett og slett begeistret og imponert. Kanskje til og med litt inspirert. Må vel lage meg et sånt Pinterest-bord nå da. 

Selv Satansjøl følger med i tiden, serru :biggrin:

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet
På 24.9.2019 den 15.46, Aragorn ll Elessar skrev:

På tide at du blir voksen og slutter å tro på eventyr. Gud finnes ikke, engler finnes ikke og det gjør heller ikke Satan.

Joda, Gud finnes. Det vil du se du også en gang.

Anonymkode: 954ba...8cf

Skrevet

Vi har bare bibelens ord på at satan er ond. Det er skrevet så mye tøv i bibelen at man kan ikke tro et ord av hva som står der. 

Det bibelen driver med er bare god gammeldags bakvasking av motstanderen. F.eks. slik Manu supportere omtaler Liverpoolsupportere. Det er akkurat samme sak. 

Anonymkode: 710f9...a1c

Skrevet

Det er så facinerende at alle som tror på Gud nesten tror mer på satan. Lord. 

Anonymkode: 691eb...1a8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...