AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #1 Del Skrevet 23. september 2019 Hei. Er en mann på 34, normal kropp, som bestandig har hatt lyst å være veltrent. Har hatt treningsutstyr hjemme flere ganger som jeg har solgt fordi jeg gir opp. Bor på bygda så har ikke tilgang til PT. Men lurer på hvor jeg skal begynne å klare å holde ut ? takker for svar Anonymkode: 760f8...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #2 Del Skrevet 24. september 2019 Disiplin. Motivasjon er fint for å komme i gang, men for å ha en veltrent kropp over tid må du trene jevnlig. Du kan ikke ta pauser fordi du ikke er motivert. Skal du trene tre ganger i uke så trener du tre ganger i uken. Legg en plan som er overkommelig for ditt liv. Anonymkode: 272de...282 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #3 Del Skrevet 24. september 2019 Sett deg gjennomførbare og realistiske mål. Ikke gå for hardt inn med en gang, da mister du lett motivasjon. Bare det å starte er fremgang i seg selv fra der du er nå. Tre ganger i uken er overkommelig for de fleste og passe. Da får du noen dager i mellom til hvile og restitusjon som er helt avgjørende for progresjon. Lag en plan og sett deg ett mål med treningen. Jeg skriver treningsdagbok og det er veldig gøy å se fremgangen jeg har hatt på kun 4,5 uke! Har økt med 20 kg i beinpress feks. Det var helt utenkelig for bare 4 uker siden. Bestem deg for faste dager du trener og hold deg til det, da blir det rutine på det. Finn trening du syntes er gøy. Jeg har alltid trodd at man må trene hard kondisjonstrening for å virkelig trene. Men jeg liker jo MYE bedre styrketrening så nå trener jeg det. Motivasjonen min er at jeg føler meg bra når jeg trener. Jeg blir gladere, stolt av meg selv, bare det å føle seg godt gir motivasjon til å opprettholde de gode rutinene. Jeg vet at kroppen min har så stort utbytte av det. En sterk sunn kropp gir gode forutsetninger for ett godt liv. Er motivasjon sommerkroppen eller sixpac, tror jeg motivasjonen daler fort. Det tar tid å endre kroppen utvendig, men det som skjer på innsiden starter med en gang. Gi kroppen nok og næringsrik mat, så trives den bedre enn den noen gang har gjort. Jeg har blitt mer glad i meg selv etter jeg startet med trening, og bare det er jo nok motivasjon i seg selv! Lykke til 😊 Anonymkode: f1bf3...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #4 Del Skrevet 25. september 2019 Sier som over, finn noe som er gøy. Jeg har gitt opp apparattrening fordi det er så kjedelig. Liker å jogge, svømme og sykle. Spill squash, badminton whatever. Anonymkode: a66db...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå