Gå til innhold

Til Ada=)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest bollemor

Hei, jeg skriver til deg igjen med spørsmål om grunnfaget pedagogikk på NTNU.

Hvordan tok du hele grunnfaget på et semester?

Leste du 101 på egenhånd uten forelesninger?

Du skjønner vi har ikke forelesning i ped.101 før etter jul, men jeg har veldig lyst å ta alt før jul.

Kan det være nok å lese selv?

Hilsen bollemor!

PS! Takk for alle svarene dine forresten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok hele grunnfaget i vaarsemesteret (20 vekttall), og fulgte derfor forelesningene i 101 og ikke i de to andre fagene (husker ikke kodene men det var vel "oppdragelse og ett eller annet" + "statistikk og forskningsmetode"

Altsaa: jeg gjorde det omvendte av det du gjor.

VIKTIG:

Du maa melde deg opp i alle fagene for fristen gaar ut!!

Ja, jeg leste 10 vekttall uten forelesninger og det gikk veldig greit. (en del overlapping og eksamensoppgavene er veldig vide saann at du kan dra inn stoff fra det du kan best i enhver eksamensoppgave)

hvis det er noe mer, bare spor!!

Ps:

Du har x antall forsok paa hvert fag (ganske mange, 3 + konter tror jeg)

Hvis du har meldt deg opp i et fag og finner ut at det ikke kommer til aa gaa bra kan du

1)

Melde deg av innen fristen (og det faar ingen konsekvenser for deg at du paa et tidligere tidspunkt meldte deg opp)

eller

2)

Ikke bry deg om aa melde deg av, men heller ikke gaa paa eksamen (du har da ett mindre forsok igjen, hvis jeg husker riktig har du da 2 forsok igjen)

eller

3)

Gaa og ta eksamen likevel, med mottoet staar du saa staar du

(dette faar samme konsekvenser som punktet over, altsaa ett mindre forsok, MEN du har jo muligheten til aa klare det ogsaa og samle noen ekstra vekttall. Dersom du staar kan du senere ta opp eksamnen for aa forbedre karrakteren dersom du vil det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...