AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #1 Skrevet 23. september 2019 Jeg merker at jeg lærer utrolig mye bedre når jeg kan diskutere pensum med andre og at vi kan stille hverandre spørsmål ansikt til ansikt. Ingen av de jeg har blitt kjent med på studiet har mulighet til å møtes, så må nå finne et alternativ. Bruker pgså flashcards og det funker óg bra, men ikke like bra. Noen som har noen gode tips eller metoder som kan fungere like bra som diskusjon når man er alene? Anonymkode: 07daf...b5e
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #2 Skrevet 23. september 2019 Hvis dere har en facebookgruppe for kullet ditt, kan du legge ut en forespørsel om noen vil danne en kollokviegruppe med deg. Anonymkode: ea06e...d71 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #3 Skrevet 23. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis dere har en facebookgruppe for kullet ditt, kan du legge ut en forespørsel om noen vil danne en kollokviegruppe med deg. Anonymkode: ea06e...d71 Skulle ønske jeg turte, men er så redd for å ikke få noen tilbakemeldinger. Har også inntrykk av at de aller fleste har dannet kollokvie for lenge siden. I tillegg til at jeg føler at jeg ikke kan stoffet godt nok til at jeg klarer å bidra med noe, så vil da egentlig bare bli en gratispassasjer der jeg vil få mye ut av å være med mens det egentlig bare vil bli en belastning for alle andre å ha meg med. Anonymkode: 07daf...b5e
NewInTown Skrevet 23. september 2019 #4 Skrevet 23. september 2019 Du kan lage powerpointer og ha en "forelesning" uten publikum. Lat som at rommet er fullt av sultne studenter 😁 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #5 Skrevet 23. september 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske jeg turte, men er så redd for å ikke få noen tilbakemeldinger. Har også inntrykk av at de aller fleste har dannet kollokvie for lenge siden. I tillegg til at jeg føler at jeg ikke kan stoffet godt nok til at jeg klarer å bidra med noe, så vil da egentlig bare bli en gratispassasjer der jeg vil få mye ut av å være med mens det egentlig bare vil bli en belastning for alle andre å ha meg med. Anonymkode: 07daf...b5e Jo, gjør det! Tenk hvis alle de andre i hemmelighet sitter hjemme og tenker nøyaktig det samme som deg? Vær tøff og legg ut en annonse. Anonymkode: a4650...dcd 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #6 Skrevet 23. september 2019 Les litt høyt Anonymkode: 29472...368
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå