AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #41 Skrevet 27. september 2019 Vannpistoler med tran. Foreldrene kommer til å bli henrykt når de kommer hjem og lukter fiskemottak. Spesielt når det går opp for dem at lukta bare blir verre og ikke lar seg vaske bort. La den gjerne stå i vinduskarmen og bli skikkelig harsk før den tas i bruk. Anonymkode: 6cf85...20b 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #42 Skrevet 27. september 2019 ...alternativt fylle vannpistolene med lake fra surstrømming. Da vil stanken avsløre dem i flere dager etterpå. All verdens maskering kan ikke skjule at de er plageåndene. Anonymkode: 6cf85...20b 3
n_97 Skrevet 29. september 2019 #43 Skrevet 29. september 2019 Var noen unger en gang som prøvde å gjøre hærverk på bilen min og stakk da jeg så dem. De hadde nok ikke ventet at jeg skulle løpe dem igjen. Hylte unnskyld unnskyld. Hva jeg sa til dem om konsekvensene neste gang egner seg ikke til gjengivelse, men de ble veldig bleke og tause. Så dem aldri mer. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #44 Skrevet 29. september 2019 På 23.9.2019 den 21.51, AnonymBruker skrev: Hei! Vi og flere naboer her har fått et litt uventet problem. De siste 2-3 ukene har vi opplevd en litt drøy versjon av «ringstikk». Vi bor i et rekkehus, og det begynte med at noen ringte på og når vi åpnet var det ingen der. Gjentok seg nesten daglig, til forskjellige tidspunkt. Skjer også hos de som bor på samme rekke og et par andre vi har snakket med i gata. Fikk innimellom sett snurten av noen gutter som hyler og ler der de løper avgårde. Greit nok det, kunne fint ha avskrevet det som guttestreker og latt det være med det. Vi valgte å skru av ringeklokka på kveldstid pga dette, da vi har hunder som bjeffer når det ringer på og barn som sover. Og da eskalerte det... Nå slår de i vegger og vinduer så det smeller i hele huset. Barn våkner og er redde. Vi rekker aldri å ta de på fersken. Ene naboen her ble så sint i stad at han prøvde å følge etter dem, noe de bare syns var enda mer moro. Vi er lei!! Hva gjør man? Vet ikke hvem de er, og har ikke sett de nærme nok til at jeg hadde gjenkjent dem. Tips til en smart løsning settes veldig pris på! Anonymkode: 5e4ba...8bd Gøy, jeg opplevde det samme for etpar år siden. Ble drittlei. Hvordan løste jeg det? Kjøpte et overvåkningskamera som var lite, hengte på veggen ved utgangsdøra. Dette så de ikke, så neste gang de skulle prøve så hadde jeg jo full oversikt når de nærmet seg døra. Før det klarte å trykke på knappen åpnet jeg døra å kastet ut en bøtte vann på de. Etter dette ble det stille. Anonymkode: afd88...e52
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #45 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 23.9.2019 den 21.57): Det er lov til å filme på privat eiendom, det gjør vi her i sameiet jeg bor etter en del hærverk. Anonymkode: 6a198...6b6 Er det lov? Anonymkode: 6cc9d...70b
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #46 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 23.9.2019 den 21.53): Få dere kameraovervåking! Anonymkode: 82663...64e Hva hvis styret sier nei? Anonymkode: 6cc9d...70b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #47 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 23.9.2019 den 22.39): Sett opp snarer eller revefeller så gir de seg nok ganske kjapt. Sånne møkkaunger skulle hatt så mye juling at de ikke greide å sitte på en uke. Ring politiet og fortell at unger i nabolaget terroriserer dere med smelling og banking i vegger. Dette skal absolutt ikke akspeteres. Ungene må få seg en smekk. Anonymkode: 7a79a...174 Revefeller er forbudt. Anonymkode: b475d...c8a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå