Gå til innhold

Hjelp for liten penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en gutt på 16 år. Pikken min er 12-13 cm når den er oppreist. Jeg er en mørk gutt. Det gjør det bare verre. Den er for liten. Kommer aldri til å få noen damer. Tenker på det hele tiden. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Dere vet ikke hvor vondt det gjør. Håper den vokser noen centimeter til.

Anonymkode: a0efd...2a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av. Du er allerede innenfor normalen. Det er heller ikke sikkert du er ferdig utvokst. Kos deg med det du har, det bør være mer enn godt nok for de aller fleste. De fleste kvinner blåser i størrelse. 

• Liker 9
Skrevet

Jeg har vært gift i 12 år med en mann med samme str som deg. Vi har en fantastisk tilfredsstillende sexliv, og han er den beste elskeren jeg har hatt. Aldri tenkt på dette som et problem, selv etter to barn. :)

Anonymkode: f2d56...929

• Liker 8
Skrevet

Jeg er sammen med en med liten penis, men han er faktisk en av de beste jeg har vært tilsengs med. Jeg ser iallefall ikke størrelse som noe problem, heller værre om den hadd vært for stor. Så ikke fokusere så mye på det, og heller prøve å være fornøyd med deg selv:) du finner nok ei som liker deg akkurat som du er skal du se:)

Anonymkode: 858df...e52

• Liker 3
Skrevet

Syns du skal være stolt av kroppen din slik den er. Lær deg å like den. Har selv hatt sex med mindre enn deg, og tenkte ikke over at det var feil på noen måte. 

Anonymkode: 4231a...899

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en gutt på 16 år. Pikken min er 12-13 cm når den er oppreist. Jeg er en mørk gutt. Det gjør det bare verre. Den er for liten. Kommer aldri til å få noen damer. Tenker på det hele tiden. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Dere vet ikke hvor vondt det gjør. Håper den vokser noen centimeter til.

Anonymkode: a0efd...2a0

Blant gutter er dette alt alt for lite selvsagt. Men blant damer er den perfekt. Med denne kan du bare peise på uten å være redd for å bunne dem og bidra til at ting blir ubehagelig. 

Vet ikke hva som er best jeg..?

• Liker 4
Skrevet

Du har ikke liten penis, du har en helt normal størrelse penis. 

Anonymkode: cbe7f...95f

• Liker 7
Skrevet

Du er bare 16 år. Hvis du er flink til å fingre eller slikke så gjør jo det opp

Anonymkode: a2109...b4f

Skrevet (endret)

Hjelp for liten penis

Hei TS! 

Om du sitter med vonde og tunge tanker om egen kropp, tanker som tærer på deg å trykker deg ned så anbefaler jeg å prate med helsesøster eller legen din så du slipper slite med dette alene. Jeg skjønner at det kanskje vil være et sårt emne å ta opp men de dømmer ikke, de er der for å hjelpe deg. Kroppskomplekser er det mange unge mennesker som har så dette er noe både lege og helsesøster kan hjelpe med. 

Eventuelt så kan du også lufte tankene dine på www.ung.no

Ellers så vil jeg legge til at 13 cm penis er gjennomsnittet i de fleste land i verden så du er absolutt ikke for liten sånn sett. Penisen vil også fortsette å vokse frem til du er 18-20 år. 

Endret av Wagner
  • Liker 5
Skrevet
23 timer siden, Sphere skrev:

Slapp av. Du er allerede innenfor normalen. Det er heller ikke sikkert du er ferdig utvokst. Kos deg med det du har, det bør være mer enn godt nok for de aller fleste. De fleste kvinner blåser i størrelse. 

Greit nok du vil trøste, men ikke kom med løgn. Størrelsen betyr mye for mange.

Anonymkode: ac30b...ae3

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greit nok du vil trøste, men ikke kom med løgn. Størrelsen betyr mye for mange.

Løgn? Hva snakker du om? Seriøs forskning viser at de fleste kvinner ikke bryr seg. 

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, Sphere skrev:

Løgn? Hva snakker du om? Seriøs forskning viser at de fleste kvinner ikke bryr seg. 

Ok. Gjelder ikke meg, eller mine venninner. Eller andre bekjente jeg har prata med om dette. 

Størrelsen blir prata om. Og det er viktig. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Gjelder ikke meg, eller mine venninner. Eller andre bekjente jeg har prata med om dette. 

Størrelsen blir prata om. Og det er viktig. 

Så du kjenner de fleste kvinner? 
Siden det er det som blir sagt.. Ikke alle, men de fleste. 

Vi snakker også om penis i venninne gjengen, og det kommer opp igjen flere ganger at de fleste ikke bryr seg, så lenge han vet å bruke den han har 😃 

Anonymkode: cbe7f...95f

• Liker 4
Skrevet

La oss kalle spade for en spade og si at større er bedre for de fleste kvinner. Sånn for ren fysisk stimulans i hvert fall.

Men man kan ikke få i både pose og sekk her i verden, og det gjelder også kvinner. Så ved valg av fast partner er mange kvinner villige til å inngå kompromisser :) 

Anonymkode: 9a8df...eb2

Skrevet

Jeg bryr meg mye mer om gutten enn penisen. Hadde jeg blitt forelska i en gutt så hadde det nok ikke spilt noen rolle.

Anonymkode: 8f102...ddf

• Liker 3
Gjest Arwen Undómiel
Skrevet (endret)

Små peniser er ikke no å være flau over, men stolt av. Kvinner kan være like flau over sin private greier. Stor er like bra som liten. Få selvtillit heller og ikke sammenlign deg med andre. Trenger ikke mer enn 1 cm for å være bra. Blir matt av dette maset om stor penis fra lesbiske kvinner. Den eneste jeg har fått orgasme med er eksen min og han hadde 1.5 :)

Endret av Arwen Undómiel
Skrevet

Har hvert sammen med en mørk man når jeg var 17 år penisen hans var nok 10-11 cm. hadde alt for store forhåpninger på den tiden og trodde han hadde en mega stor penis. ble så klart litt skuffet men det gjorde meg ingenting han var utrolig god i sengen selv om han hadde en liten penis. Btw du er forsatte ung gi den tid den blir større :)

Anonymkode: 03122...d30

• Liker 1
Gjest Arwen Undómiel
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har hvert sammen med en mørk man når jeg var 17 år penisen hans var nok 10-11 cm. hadde alt for store forhåpninger på den tiden og trodde han hadde en mega stor penis. ble så klart litt skuffet men det gjorde meg ingenting han var utrolig god i sengen selv om han hadde en liten penis. Btw du er forsatte ung gi den tid den blir større :)

Anonymkode: 03122...d30

Må den absolutt være stor? WTF?!?

Skrevet
5 minutter siden, Arwen Undómiel skrev:

Små peniser er ikke no å være flau over, men stolt av. Kvinner kan være like flau over sin private greier. Stor er like bra som liten. Få selvtillit heller og ikke sammenlign deg med andre. Trenger ikke mer enn 5 cm for å være bra. Blir matt av dette maset om stor penis fra lesbiske kvinner.

Fra lesbiske kvinner? 🙄 Føler at dette er et veldig heterofilt problem. Lesbiske kvinner er mer fantasifulle og fleksible enn å måtta ha en stor "penis", den påstanden gir ingen mening annet enn at du vil gi lesbiske kvinner et dårlig navn uten grunn. 

Anonymkode: 8f102...ddf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...