AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #1 Skrevet 23. september 2019 Jeg har lagt på meg en del løpet av sommeren. Rundt 6 kg. Jeg føler det vises veldig i ansiktet. Noe jeg setter veldig lite pris på. Hvordan går jeg frem for å bli slankere i fjeset? Noe spesielt jeg kan spise eller gjøre? Anonymkode: 23804...579
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #2 Skrevet 23. september 2019 Bli eldre. Jeg hadde bollekinn og "baby fat" til jeg ble 30, og etter det poppet kinnbenene fram selv om jeg veide det samme. Anonymkode: 700a1...b22
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #3 Skrevet 23. september 2019 Jeg er 30..... Anonymkode: 23804...579
EmVeeJee Skrevet 23. september 2019 #4 Skrevet 23. september 2019 Du kan ikke punktslanke deg. Men er det fjeset som får det ekstra fettet først er det mest trolig også der det forsvinner først ved riktig mat. 5
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #5 Skrevet 23. september 2019 Freia melkesjokolade før du legger deg skal visstnok være bra å spise hvis du ønsker slankere ansikt. Så lenge du spiser pølser til frokost, burger til lunsj, og pizza til middag. Anonymkode: 85b07...751 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #7 Skrevet 24. september 2019 Sliter med det samme trådstarter..Jeg syns et markert ansikt uten mye fett er penest . Særlig på meg selv. Dessverre må man gå ganske mye ned i vekt dersom du har et rundt litt fyldig ansikt . Det har jeg. Selv når jeg var mye slankere, var ansiktet selvfølgelig slankere og penere, men samtidig rundere enn mine venninner som veide mer. Jeg vurdere å prøve smelting av fettceller u der haken. Tror det hadde blitt bra. Skal undersøke litt om det. Det kan jo du også gjøre.. Anonymkode: f0ae7...e2c
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #8 Skrevet 24. september 2019 Som flere har nevnt - det går seg virkelig til med alderen, og dere som har et fyldig ansikt vil være happy for det etter hvert. Hvorfor tror dere kjendiser som Madonna, som har et mer markert ansikt naturlig, sprøyter inn masse fillere? For et rundere ansikt symboliserer ungdom. (Det funker veldig dårlig, da, men det er en annen sak) Anonymkode: 320ea...0d4
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 24. september 2019 #9 Skrevet 24. september 2019 Det er ikke annet å gjøre enn å gå ned i vekt igjen. Ellers er jeg enig med dem som sier at det er fint med litt fett i ansiktet, det gjør at man ser yngre og mindre sliten ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå