AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #1 Skrevet 23. september 2019 Jeg har en 7 åring som jeg føler blir merkbart slappere, og i mer labert humør hver gang høsten kommer. Barnet selv klager over å være sliten (mest ved gjøremål som er litt kjedelig/tiltak) og klager over dårlig søvn. Barnet er ofte vanskelig å vekke om morgenen, til tross for rett leggetid (19-19.30, står opp 7). Denne slappheten føler jeg har kommet hver høst de siste årene, og det eneste legen har kommentert er hovne mandler (blodprøver av crp, vitaminer, jern o.l har vært normale). Jeg får følelsen av at barnet har en halsbetennelse i dvale hele høst/vinter-halvåret som aldri bryter helt ut. Det lukter ofte vondt om morgenen av munnen, streptokokk-aktig. Vi fikk noen råd av legen (som ikke inkluderer medisiner), som jeg ikke synes hjelper heller.. Noen gode råd til hva vi kan gjøre? Vi gir tran, vitaminer, variert kost, barnet spiser alt (også glad i masse grønnsaker). Å be om utredning til øre, nese hals er kanskje et sted å begynne, men iogmed at det aldri blir full infeksjon med feber er det kanskje drastisk å gjøre noe utover det vanlige? Anonymkode: 04a55...1d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå